به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  متا بار دیگر با ارائه یک قابلیت جدید شگفتی‌ساز شد. طبق اعلام این شرکت، ویژگی تازه عینک هوشمند Ray-Ban متا به شما اجازه می‌دهد بدون نیاز به گوشی، مستقیماً در حساب اینستاگرامی خود، استوری ارسال کنید. این یکی از چند ویژگی جدیدی است که متا در آخرین به‌روزرسانی، برای عینک‌های هوشمند خود در نظر گرفته است. پشتیبانی از آمازون موزیک (Amazon Music) و برنامه مدیتیشن Calm از دیگر قابلیت‌هایی است که به این محصول اضافه شده است.

به واسطه پشتیبانی مستقیم از اینستاگرام، کاربران این امکان را پیدا کرده‌اند که تنها با یک فرمان صوتی، از عینک هوشمند خود بخواهند قبل یا بعد از گرفتن عکس، آن را در این برنامه پست کند. برای مثال، می توانید بعد از گرفتن یک عکس با فرمان: “هی متا، آخرین عکس من را در اینستاگرام به اشتراک بگذار” یا “عکس را در اینستاگرام پست کن” قبل از گرفتن عکس جدید، از این امکان استفاده کنید.

عینک هوشمند Ray-Ban

سایر ویژگی‌های جدید در عینک هوشمند متا

متا علاوه بر ویژگی فوق، با همکاری برنامه مدیتیشن Calm، به کاربران این عینک اجازه می‌دهد به تمرینات مراقبه و تمرکز حواس هدایت شده‌ای در عینک  هوشمند خود دسترسی داشته باشند. برنامه Calm یک اشتراک سه ماهه رایگان نیز برای کاربران عینک هوشمندRay-Ban  متا در نظر گرفته است.

همانطور که گفتیم، این عینک به قابلیت پخش موسیقی از پلتفرم Amazon Music نیز مجهز شده است. با دستور «هی متا، Amazon Music را پخش کن» توسط کاربر، این عینک لیست پخش توصیه شده‌ای را برای وی پخش خواهد کرد. تنظیم صدا یا توقف در پخش موسیقی نیز از طریق کنترل‌های لمسی یا صوتی و بدون نیاز به استفاده از تلفن همراه انجام می‌شود. این عینک قبلاً از Spotify نیز پشتیبانی می‌کرد و ماه گذشته Apple Music را نیز به این مجموعه افزود. البته متا گفته است که ویژگی‌های جدید “به تدریج” در دسترس همه قرار خواهند گرفت.

گفتنی است که آوریل امسال، متا قابلیت‌های هوش مصنوعی چندوجهی را به عینک‌های هوشمند Ray-Ban اضافه کرد. به‌لطف این ویژگی، کاربران عینک‌ می‌توانند با استفاده از آن عکس بگیرند. به علاوه این محصول قادر است علائم را به زبان های مختلف بخواند، کپشن اینستاگرام بنویسد و نقاط دیدنی را شناسایی کند.

منبع: theverge

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array