به گزارش ایران دکونومی، تیم نات کوین با انتشار پستی در کانال رسمی خود، اعلام کرد که کتیزن (Catizen) سه روز پس از شروع پشتیبانی از پرداخت‌های نات کوین، موفق شد 50,000,000 توکن نات کوین به دست آورد.

به گفته تیم نات کوین 10 درصد از این تعداد نات کوین یعنی 5 میلیون توکن توسط کتیزن (Catizen) سوزانده شده است. با توجه به اینکه نات کوین (Not) در حال حاضر و بر اساس سایت آماری کوین گکو با قیمت 0.0056 دلار در حال معامله است، این تعداد نات کوین سوزانده شده معادل 28 هزار دلار می‌باشد.

نات کوین با انتشار این پست و اعلام اینکه گربه‌ها اولین حرکت را انجام داده‌اند، پرسیده که نفر بعدی که تصمیم به سوزاندن توکن نات داشته باشد، کیست؟

نات کوین سوزی

در کانال کتیزن (Catizen) برای اثبات این ادعا، تی‌ایکس آی‌دی (TXID) یا هش این تراکنش گذاشته شده است.

جالب است بدانید که کتیزن (Catizen) یک ربات تلگرامی است که تصمیم دارد ایردراپ رایگان داشته باشد. داستان اصلی بازی کتیزن از این قرار است که شما با ارتقای گربه‌های خود می‌توانید جایگاه بهتری در جدول کاربران این بازی کسب کرده و در نهایت در ایردراپ آن، که گفته می‌شود رمزارزی به شکل پنجه گربه است، شرکت کنید.

به‌روزرسانی 3 خرداد

ساعتی پیش نات کوین با ارسال پستی در کانال تلگرامی خود اعلام کرد که ویل (Whale) 6 میلیون توکن نات کوین به ارزش 40 هزار دلار را سوزانده و در لیست توکن سوزی در صدر ایستاده است.

باید منتظر ماند و دید بعد از کتیزن (Catizen) و ویل (Whale) چه کسی به این بازی (اصطلاحی که نات کوین برای دعوت به توکن سوزی به کار برده) ملحق می‌شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array