به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی،  «مینگ‌چی کوئو» تحلیلگر اپل، در پستی که در شبکه اجتماعی ایکس به اشتراک گذاشت، ادعا کرد اپل رنگ تیتانیوم رز را در آیفون 16 پرو و پرومکس، جایگزین رنگ تیتانیوم آبی خواهد کرد. با این اوصاف، پرچمداران اپل با رنگ‌های مشکی، سفید، تیتانیوم رز و تیتانیوم طبیعی روانه بازار خواهند شد.

به گفته وی، گوشی‌های آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس نیز احتمالاً با رنگ‌های مشکی، سفید، آبی، صورتی و سبز عرضه خواهند شد. کوئو درباره شایعات اضافه شدن رنگ بنفش به محصولات جدید اپل صحبتی نکرد.

توییت کوئو درباره آیفون 16

طبق گزارشات قبلی، احتمالاً اپل گوشی‌های سری 16 خود را با طراحی شبیه به ایفون 15، ماه سپتامبر (شهریور امسال) معرفی می‌کند. گفته می‌شود علیرغم شباهت زیاد این دو محصول، آیفون 16 پرو با نمایشگر بزرگ‌تری عرضه می‌شود.

شایعه‌ شده است که، ماژول دوربین پشتی در آیفون ۱۶ و آیفون ۱۶ پلاس نیز تغییر خواهد کرد. یکی دیگر از ویژگی‌هایی که بیشتر مورد توجه علاقمندان قرار گرفته است، اضافه شدن دکمه ضبط (کپچر باتن) به این گوشی است که برای بهبود تجربه فیلم‌برداری و عکس‌برداری طراحی شده است. انتظار می‌رود این دکمه خازنی درست مثل عملکرد دوربین‌های قدیمی، به وارد شدن سطوح مختلف فشار روی آن واکنش نشان دهد. به عنوان مثال، کاربران می‌توانند با فشاری اندک، دوربین را روی یک منظره فوکوس کنند و سپس برای گرفتن عکس، آن را دوباره فشار دهند.

البته هنوز تا تاریخ رونمایی رسمی زمان زیادی باقی مانده است و هنوز مشخص نیست که اپل گوشی‌های جدید خود را دقیقاً با چه مشخصاتی معرفی خواهد کرد.

منبع: 9to5mac

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array