به گزارش ایران دکونومی، بخشی از گزارش شاخص‌های آماری بخش ارتباطات و فناوری اطلاعات که در آخرین شماره از فصلنامه سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی منتشر شده، به شکایات ثبت شده کاربران از تلفن همراه، تلفن ثابت، پهن باند ثابت و پهن باند سیار مربوط می‌شود. این گزارش به بررسی آمار شکایات کاربران در سال‌های ۱۳۹۹ تا سال ۱۴۰۲ پرداخته است.

بر اساس این گزارش، در تابستان ۱۳۹۹ تعداد شکایات ثبت شده تلفن همراه ۹۸۱۵ بوده که در پاییز سال ۱۴۰۲ این آمار به ۱۰۳۶۵ رسیده است. در بخش تلفن ثابت نیز آمار تابستان ۱۳۹۹ نشان می‌دهد که ۱۰۹۶۳ شکایت ثبت شده، درحالی که در پاییز ۱۴۰۲ تعداد شکایت ثبت شده ۲۰۷۹۷ مورد است. در تابستان ۱۳۹۹ تعداد شکایات مشترکین پهن باند ثابت ۲۱۱۳۶ مورد و در پاییز ۱۴۰۲ با کاهش به ۱۳۰۸۸ رسیده است. در بخش پهن باند سیار در پاییز ۱۳۹۹ تعداد شکایات ثبت شده ۳۸۶۲ مورد بوده، که در پاییز ۱۴۰۲ با کاهش به ۲۴۷۹ مورد رسیده است.

بیشترین شکایت ثبت شده

در بخش تلفن همراه در پاییز ۱۴۰۱ با ۱۰۷۸۲ مورد، در بخش تلفن ثابت در زمستان ۱۴۰۱ با ۲۴۹۷۵ مورد، در بخش مشترکین پهن باند ثابت در پاییز ۱۳۹۹ با ۲۳۵۱۹ مورد و در بخش مشترکین پهن باند سیار در زمستان ۱۳۹۹ با ۴۰۲۰ مورد بیشترین تعداد شکایت ثبت شده است.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array