به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، گیت پی (Gate Pay)، سرویس پرداخت ارزهای دیجیتال ارائه شده توسط صرافی رمزارزی گیت دات آی‌او (Gate.io)، با سیتی‌پی دات ‌آی‌او (CityPay.io)، یک استارت آپ متخصص در پرداخت‌های رمزارزی در گرجستان، همکاری کرده است. این مشارکت بیش از 600 تاجر در گرجستان را قادر می‌سازد تا از مزایای جایگزین‌های پرداخت رمزارز برای محصولات و خدمات خود بهره‌مند شوند.

طبق این اطلاعیه، با همکاری با سیتی‌پی دات ‌آی‌او، کاربران گیت‌پی می‌توانند با تجار متعدد در سراسر گرجستان ارتباط برقرار کنند و طیف وسیعی از فعالیت‌های روزانه مانند رزرو هتل، خرید سوپرمارکت و پرداخت رستوران را تسهیل کنند.

شایان ذکر است که رستوران زنجیره‌ای وندیز (Wendy’s) یکی از شرکای سیتی‌پی دات ‌آی‌او است و مشتریان اکنون می‌توانند با استفاده از ارزهای دیجیتال برای وعده‌های غذایی خود پرداخت‌های خود را انجام دهند.

مدیر گیت پی، فنگ ژو (Feng Zhou)، اظهار داشت که راه‌اندازی گیت پی با هدف ایجاد ارتباط کاربران با مشاغل، محصولات و برنامه‌های کاربردی که برای رمزارزهاست، برای پر کردن شکاف بین وب 3 و زندگی روزمره مردم می‌باشد. از این رو، تیم گیت پی با شرکایی مانند سیتی پی برای ارائه خدمات پرداخت کریپتو به بازرگانان همکاری کرده است.

گرجستان

همکاری بین گیت پی و سیتی‌پی دات ‌آی‌او یک تجربه خرید از وب 3 را به مخاطبان گسترده‌تری از تجار و مشتریان منطقه ارائه می‌کند. پایگاه کاربری و تجربه گیت پی، همراه با شبکه تجاری و پوشش سیتی‌پی دات ‌آی‌او در گرجستان، این گسترش را تسهیل خواهد کرد.

در 22 فوریه (3 اسفند)، این شرکت اعلام کرد که قصد دارد به دنبال مجوز کریپتو در هنگ کنگ باشد و این امکان را به آن داد تا “Gate HK” را معرفی کند.

گرجستان به‌عنوان یکی از دوست‌دارترین کشورهای رمزارزی جهان ظاهر شده است و قوانین آن شرکت‌های رمزارزی را به ایجاد شعب منطقه‌ای می‌کشاند. دولت گرجستان جاه طلبی دارد تا این کشور را به یک مرکز بزرگ رمزارزی جهانی تبدیل کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array