به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کریستوفر هوی، قهرمان رشته دوچرخه سواری در المپیک، حامی مالی استارتاپ Skarper شد. هدف از جذب این سرمایه، تغییر دوچرخه‌های معمولی به دوچرخه‌های برقی است.

استارتاپ Skarper، واقع در لندن، موفق به جذب سرمایه 4 میلیون یورویی برای تبدیل دوچرخه‌های عادی به دوچرخه‌های حرفه‌ای و با کیفیت برقی به کمک تکنولوژی DiskDrive شد. این دومین جلسه جذب سرمایه‌ برای استارتاپ Skarper در 12 ماه گذشته است و مبلغ سرمایه کل این کمپانی را به 8 میلیون یورو می‌رساند. این جلسه سرمایه‌گذاری با هدایت شرکت هنگ‌کنگی Starry Group و Mobilitech Capital به‌عنوان سرمایه‌گذاران اصلی و با همراهی دیگر سرمایه‌گذاران برگزار شد.

 

تبدیل دوچرخه‌های عادی به دوچرخه‌های برقی به کمک Skarper

هم‌بنیان‌گذار کمپانی Skarper، ایان بروان، به کمک تکنولوژی نوآورانه DiskDrive موفق یه تحول سیستم‌ دوچرخه‌های برقی شد. دوچرخه‌سواران می‌توانند به کمک تکنولوژی DiskDrive و اتصال یک قطعه جانبی مخصوص از این سیستم استفاده کنند. این قطعه جانبی مخصوص و منحصربه‌فرد توسط یک استارتاپ لندنی واقع در Camden توسعه داده شده است.

بعد از رونمایی از این پروژه در ژوئن سال 2022، نوآوری استارتاپ Skarper باعث جلب توجه و ایجاد سوالات بسیاری در سراسر جهان شده است. تکنولوژی جدید استارتاپ Skarper موانع داشتن یک دوچرخه برقی با کیفیت را از سر راه برمی‌دارد و همچنین میزان تولید ضایعات را نیز کاهش می‌دهد.

هدف نهایی استارتاپ Skarper، جایگزینی قطعه جانبی قدرت‌گرفته از تکنولوژی DiskDrive، به‌عنوان قطعه استاندارد کارخانه‌ای در میلیون‌ها دوچرخه در سراسر دنیاست.

 

Skarper

 

به گفته ایان براون، مدیرعامل و هم‌بنیان‌گذار Skarper، جذب دو سرمایه کلان در کمتر از 12 ماه، شاهدی است بر میزان خلاقیت، نوآوری و تحول‌آفرینی استارتاپ Skarper.
او ادامه داد: “ما در این مدت زمان، هزاران درخواست تولید و توزیع از سراسر جهان دریافت کرده‌ایم و افراد زیادی در لیست انتظار حضور دارند. میزان علاقه بزرگان این صنعت، مانند کارخانه‌های تولید قطعات دوچرخه و برندهای تولیدکننده لوازم خانگی، فراتر از حد انتظار ما بوده است.”

کریستوفر هوی، 6 بار قهرمان المپیک و 11 بار قهرمان جهان در رشته دوچرخه‌سواری، از سهامداران اصلی استارتاپ Skarper است و از مراحل آغازین این پروژه، همراه استارتاپ Skarper بوده است.

هوی گفت: “من باور دارم این تکنولوژی اثر عمیقی بر این صنعت خواهد گذاشت. تکنولوژی DiskDrive به افراد این آزادی عمل و شانس را می‌دهد که در زمان دلخواه به دوچرخه‌ برقی دسترسی داشته باشند و همین مسئله استفاده از دوچرخه را برای افراد زیادی تسهیل می‌کند.”

درحال حاضر، کمپانی Skarper دارای 14 کارمند است، که ابن افراد شامل تیم‌های فنی، مهندسی و طراحی می‌شوند.

 

منبع: techfundingnews

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array