به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کانال رسمی نات کوین در تلگرام از آغاز فاز سوم توسعه توکن (NOT) خبر داد. طبق اطلاعیه منتشر شده، تیم توسعه‌دهنده این توکن قصد دارد به منظور تسهیل خواندن قیمت و احتمالاً پایین آوردن عرضه در گردش آن، سه صفر از موجودی کلی بازیکنان در ربات بازی، ووچرها و عرضه کلی کسر کند. به عبارت ساده‌تر اگر شما 10 میلیون ووچر در اختیار داشته باشید، این رقم معادل 10 هزار واحد توکن نات کوین (NOT) خواهد بود.

صفر نات کوین

توزیع عادلانه نات کوین

در بخش دوم این بیانیه که به مبحث توکنومیکس یا همان اقتصاد توکنی نات کوین پرداخته است، عرضه کلی این دارایی در زمان راه‌اندازی معادل 102,719,221,714 واحد NOT در نظر گرفته شده است. از این رقم، 78 درصد یا 80,219,221,714 واحد به ووچرها و ماینرهایی اختصاص یافته است که در مرحله اول موفق به جمع‌آوری آن از طریق ربات بازی شده‌اند.

بیست و دو درصد باقی‌مانده که معادل 22,500,000,000 واحد نات کوین است به کاربران جدید در فازهای بعدی توسعه اختصاص داده شده است. این تعداد برای 300 میلیون کاربر، تریدر و کمپانی لیست‌کننده‌ای احتمالی در نظر گرفته شده است که طی سال‌های آتی به جامعه نات کوین خواهند پیوست. ناگفته نماند که توکن‌سوزی همچنان بخش قابل توجهی از استراتژی این تیم را تشکیل می‌دهد.

در نهایت، در این بیانیه ضمن اشاره به حذف کاربران غیرفعال و مدل توزیع تاثیر محور و منصفانه توکن‌ها در بازی و تشویق مشارکت هرچه بیشتر کاربران برای افزودن ارزش به این اکوسیستم، از ارائه تجربیات جدید در هر ماه در قالب بازی‌های مجازی، اقلام کلکسیونی و حتی میم کوین‌ها و همچنین راه‌اندازی ربات معامله‌گر نات کوین در آینده صحبت شده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array