به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بروز یک اشکال در قرارداد هوشمند سرویس متوقف شده استیکینگ سولانا در شبکه لایدو (Lido) مانع از آن شده است که کاربران 112495.91 واحد توکن stSOL خود به ارزش 24.4 میلیون دلار را برداشت کنند. گفتنی است که سازمان غیرمتمرکز خودگردان (DAO)، لایدو، این سرویس استیکینگ را اواسط اکتبر 2023 متوقف کرده بود.

در گزارشی آمده است که ناپایداری مالی و درآمد کم حاصل از کارمزدهای این سرویس، از جمله دلایلی بود که باعث شد لایدو بیش از پنج ماه پیش به فعالیت این سرویس پایان دهد. در آن زمان 92.7 درصد از جامعه لایدو به توقف خدمات به جای تامین مالی آن رای مثبت دادند.

لایدو دائو

این سازمان غیرمتمرکز خودگردان در پستی که چند روز پیش به اشتراک گذاشت، ضمن تایید این مشکل، آن را به «باگ موجود در ربات نگهدارنده سیستم و به‌روزرسانی اخیر شرایط معافیت از اجاره برای حساب‌های استیکینگ سولانا» نسبت داد. تیم پشتیبانی در ادامه توضیحات خود، سندی متشکل از دستورالعمل‌هایی در مورد نحوه برداشت دستی با استفاده از رابط خط فرمان (CLI) به اشتراک گذاشت. این سازمان خودگردان از کاربران خواست سؤالات یا نگرانی‌هایی خود را از طریق پلتفرم دیسکورد با تیم لایدو به اشتراک بگذارند.

بسیاری از کاربران در کانال دیسکورد لایدو به‌اتفاق از پیچیدگی گزینه برداشت CLI انتقاد نموده و پیشنهاد کردند برای برداشت گزینه‌های جایگزینی مثل تبدیل stSOL به SOL یا سایر توکن‌های لیکوئید استیکینگ ارائه شود.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: news.bitcoin

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array