به گزارش ایران دکونومی، تلگرام با این شرط که بتواند از شماره تلفن کاربرانش برای ارسال کدهای یک‌بارمصرف از طریق SMS استفاده کند، به آنها اجازه می‌دهد سرویس پولی پریمیوم را به‌صورت رایگان فعال کنند.

کانال تلگرامی Telegram Info English اعلام کرد که تلگرام طرح جدیدی با عنوان Peer-To-Peer Login Program (P2PL) در کشورهای منتخب و برای کاربران اندرویدی راه‌اندازی کرده است که با استفاده از شماره‌تلفن شما، کد یک‌بارمصرف برای کاربران دیگر می‌فرستد تا بتوانند وارد حساب خود شوند.

تلگرام گفت که در این طرح، ماهانه حداکثر ۱۵۰ پیام رمز یک بار مصرف با استفاده از شماره کاربر ارسال خواهد شد. با توجه به اینکه کاربران شرکت ‌کننده ممکن است برای استفاده از پیامک محلی و بین‌المللی هم هزینه پرداخت کنند، برای استفاده از اشتراک رایگان تلگرام پریمیوم، باید به سهمیه خاصی برسند.

در نهایت ممکن است کاربری که با شرط تلگرام موافقت کرده، متحمل قبض تلفن سنگین‌تری در مقایسه با هزینه اشتراک پولی تلگرام شود.

از دیگر مسائلی که در پی قبول این شرط ممکن است گریبان کاربران را بگیرد، نمایش شماره تلفن شخص به کاربران دیگر است. تلگرام پای خود را کنار کشیده و اعلام کرده که در قبال مزاحمت‌های احتمالی افراد برای یکدیگر مسئولیتی ندارد.

درست است که اشتراک رایگان تلگرام پریمیوم به شما امکان تجربه قابلیت‌های ویژه می‌دهد؛ اما جنبه‌های منفی و نقض قوانین حریم خصوصی کاربران به دلایل گفته شده را می‌توان دلیل محکمی برای رد این پیش‌شرط و صرف‌نظر از این اشتراک رایگان دانست.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array