به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، داده‌های گوگل ترندز (Google Trends) از افزایش بی‌سابقه محبوبیت رمزارز شیبااینو (SHIB) حکایت دارد. این میم کوین با تم سگ با جلب توجه سرمایه گذاران و علاقه‌مندان به ارزهای دیجیتال توانسته افزایش چشمگیری در جستجوی گوگل تجربه کند.

افزایش میزان جستجوی شیبااینو در گوگل

داده‌های گوگل ترندز نشان می‌دهد که جستجوی کاربران 10 کشور از جمله هلند، اسلوونی، پاکستان، سوئیس، کانادا، اتریش، بلژیک، نیجریه، ایالات متحده و بریتانیا به شیبا اینو (SHIB) کمک کرده تا بعد از دو سال مجدداً در این جایگاه قرار بگیرد.

هرچند شیبااینو با اصلاحات زیادی روبه‌رو شده، ولی همچنان پتانسیل زیادی برای رسیدن به قیمت‌های جدید دارد. بر اساس سایت آماری کوین مارکت کپ (CoinMarketCap) قیمت شیبااینو (SHIB) در ماه‌های اخیر با بیش از 300 درصد افزایش به نزدیکی 0.00004 دلار رسید. در حال حاضر با توجه به اصلاحی که تمام بازار را فرا گرفته، شیب از این اصلاح مستثنی نبوده و با قیمت 0.000025 دلار در حال معامله شدن است. علی‌رغم این اصلاح، شیب توانسته با افزایش تراکنش‌ها در شبکه شیباریوم (Shibarium) و راه‌اندازی سرویس نام شیب (SNS) اصول بنیادی قوی خود را حفظ کند.

پیش‌بینی تحلیلگران از آینده شیبااینو

شیبااینو با ارزش بازار بیش از 14 میلیارد دلار توانسته جایگاه خود در میان 11 رمزارز برتر بازار را حفظ کند. تحلیلگران با چشم‌انداز صعودی برای این رمزارز، معتقد هستند که شیب توانایی رسیدن به قیمت‌های جدید و ثبت رکورد در سال جاری میلادی (2024) را دارد. خوش‌بینی شیتوشی کوساما (Shytoshi Kusama)، بنیانگذار اصلی شیبااینو، که SHIB را «قاتل Dogecoin» تصور می‌کند، با پیش‌بینی تحلیلگران هم‌راستا بوده و معتقد است به‌زودی این رمزارز از دوج کوین پیشی می‌گیرد.

شیبااینو با توانایی در جلب توجه سرمایه‌گذاران، مسیر روشنی پیش‌رو دارد. میم کوین دوم بازار با برنامه‌های قوی، تلاش‌های توسعه‌ای مداوم و احساسات صعودی بازار، آماده جهش قیمتی بیشتر و ثبت رکوردهای جدید در آینده نزدیک است. با تکامل چشم‌انداز بازار، سفر شیبااینو به سمت تبدیل شدن به «قاتل دوج کوین» ممکن است به زودی به واقعیت تبدیل شده و موقعیت خود را به عنوان یک بازیگر مهم در میان دارایی‌های دیجیتال تثبیت کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Cryptopolitan

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array