به گزارش ایران دکونومی، مسیریاب نشان مانند سال‌های گذشته، با نزدیک شدن به نوروز، نسخه جدید و به‌روزرسانی شده خود را منتشر کرده است. نسخه جدید نشان که با بهبودهایی در عملکرد و اضافه شدن قابلیت‌های جدید همراه است، کمک می‌کند تا مردم بتوانند در سفرهای نوروزی، خیلی دقیق‌تر مقصد خود را پیدا کنند.

نسخه نوروزی نشان

به گزارش روابط عمومی نشان، در ماه‌های گذشته این اپلیکیشن با امکاناتی چون تیک آبی برای کسب و کارها، در جهت شناخته شدن به عنوان مرجع برای پیدا کردن نقطه‌ای که کاربر به دنبال آن است، حرکت کرد. در حال حاضر نشان بیش از دو‌ میلیون نقطه ثبت شده (POI) دارد و البته با کمک کاربران خود روزبه‌روز تعداد این نقاط را افزایش می‌دهد.

نشان به یک نقشه کاربردی تبدیل شده که نه تنها برای مسیریابی، بلکه برای پیدا کردن مکان‌هایی چون سوپرمارکت، نانوایی و حتی تعویض روغنی و… می‌توان از آن استفاده کرد. در این راستا نشان ادعا دارد که هر مکانی که در خیابان قابل‌تشخیص باشد، در این برنامه قابل جستجو است؛ حتی اطلاعاتی چون تلفن تماس و ساعت‌ کاری و… در دسترس است.

ذکر این نکته مهم است که بخش زیادی از باگ‌های نرم‌افزاری آن از بین رفته است.

تغییرات صفحه اول نسخه نشان نوروزی

نشان در نسخه جدید خود عملکرد بهینه‌تری در بخش جستجو دارد. این نسخه با رابط کاربری جدید در صفحه نخست، کمک می‌کند تا کاربر ساده‌تر به بخش جستجو دسترسی داشته باشد. همچنین قابلیت جستجوی سریع مکا‌ن‌های پرکاربرد در صفحه اصلی اضافه شده است.

تغییرات صفحه اول نشان

جستجوی آسان‌تر در نسخه جدید نشان

نسخه نوروزی مسیریاب نشان این قابلیت را دارد که هم‌زمان با تایپ کلمات، عبارت مدنظر را به کاربر پیشنهاد داده و مکان‌های مرتبط را نیز نمایش می‌دهد.

همچنین نتایج جستجو با ترکیبی از فهرست نتایج و نقشه نمایش داده می‌شود و کاربر به راحتی می‌تواند بین لیست نتایج و نقشه حرکت کند.

در این نسخه تغییراتی در بخش جستجو ایجاد شده که از جمله می‌توان به ذخیره عبارت‌های جستجوشده در تاریخچه جستجو اشاره کرد. علاوه‌بر این، کاربر می‌تواند با جابه‌جایی نقشه، به جستجوی مکان مورد نظر خود در ناحیه دیگری از نقشه بپردازد. از طرفی، با جستجوی هر مکان، تمام نتایج مربوط به آن روی نقشه نمایش داده می‌شود.

جستجو در نشان

تجربه کاربری بهتر در هنگام رانندگی

علاوه‌بر موارد گفته شده، نشان شامل بهبودهایی هم در بخش‌های مربوط به رانندگی و مسیریابی شده است. بهبود نمایش ترافیک روی خط مسیر، یکی از تغییراتی است که در نسخه جدید نشان اعمال شده است.

یکی دیگر از تغییراتی که در این بخش اتفاق افتاده،‌ بازطراحی پنل آدرسی است که در زمان رانندگی، در قسمت بالایی نقشه نمایش داده می‌شود. طراحی جدید این بخش، به تجربه مطلوب‌تر کاربران در حین مسیریابی کمک می‌کند.

ذخیره مصرف باتری یکی از قابلیت‌های نوروزی نشان در سال گذشته بود که امسال در نسخه جدید نشان، شاهد بهینه‌تر شدن مصرف باتری در زمان رانندگی هستیم. همچنین در این نسخه، کاربران می‌توانند حرکت روان‌تری را در حین مسیریابی روی نقشه تجربه کنند. 

افزایش تعداد سرعت‌گیرهای قابل نمایش در نسخه جدید نشان

یکی از قابلیت‌های بسیار کاربردی در اپلیکیشن مسیریاب نشان، نمایش سرعت‌گیرهاست. در حال حاضر تعداد سرعت‌گیرهای ثبت‌شده با گزارش کاربران این اپلیکیشن از مرز ۶۰ هزار مورد عبور کرده است.

نمایش آزمایشی ظرفیت پارکینگ‌ها در مشهد

نسخه‌های قبلی نشان این قابلیت را داشتند که محل پارکینگ‌ها را روی نقشه نمایش دهند؛ اما در این نسخه ظرفیت پارکینگ‌های شهر مشهد به صورت آنلاین نمایش داده می‌شود. البته باید توجه داشت که فعلاً فقط برای مشهد، آن هم به‌صورت آزمایشی در دسترس است.

پارکینگ های مشهد در نشان

نسخه iOS نشان در اپ استور

نسخه جدید iOS نشان منتشر شده و کاربران گوشی‌های iOS می‌توانند از طریق اپ‌استور به آن دسترسی داشته باشند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array