به گزارش واحد ترجمه ایران‌دکونومی، کمپانی دانمارکی LMS365، یک سیستم مدیریت آموزشی (LMS)، ساخته شده برای اتصال به سیستم و خدمات کمپانی مایکروسافت (Microsoft 365)، موفق شد در اولین جلسه سرمایه‌گذاری سازمانی خود 20 میلیون دلار به‌دست آورد.

سیستم LMS365، که توسط برندهای نامداری مانند غول حوزه تدارکات، کمپانی Hellmann، و شرکت تولید و بسته‌بندی نوشابه Pepsi استفاده می‌شود، به کاربران اجازه می‌دهد تا دوره‌های آموزشی مطابق با سلیقه خود را از پایه در این پلتفرم به‌وجود آورند و یا دوره‌های از پیش تولید شده را توسط یک سامانه واسطه مانند Go1 و یا LinkedIn Learning به این سیستم وارد کنند. سیستم آموزشی LMS365 ماه گذشته شروع روابط همکاری خود با LinkedIn Learning را اعلام کرد.

اتصال مستقیم و بدون واسطه یک سیستم مدیریت آموزشی به ابزارهای روزمره کارمندان و کارکنان، یکی از نقاط مثبت LMS365 در برابر دیگر رقبای خود مانند Workday ، Eloomi و یا TalentLMS در حیطه کاری سیستم مدیریت آموزشی (LMS) است.

به گفته رامسوس هولست، مدیرعامل این کمپانی: “استارتاپ LMS365 نه‌تنها مشکلی در تکنولوژی به‌وجود نمی‌آورد، بلکه کمک شایانی به متخصصین می‌کند.”

 

LMS365

 

به کمک ابزار ساخت دوره‌های آموزشی LMS365، کاربران می‌توانند مستقیماً محتواهای پیشین خود را از دیگر پلتفرم‌های مایکروسافت مانند پاورپوینت، ورد و استریم به LMS365 منتقل کنند. کاربران همچنین می‌توانند دوره‌های آموزشی تولید و منتشر شده در پلتفرم دیگری را به این پلتفرم نیز منتقل کنند.

از دیدگاه کاربران، همه این امکانات به این معناست که افراد استخدام شده جدید می‌توانند بلافاصله و مستقیماً از طریق Microsoft Teams به اعضای تیم خود ملحق شوند و یا آموزش‌های موردنیاز در هر زمینه‌ای، مانند پشتیبانی از مشتریان و یا رسیدگی به سلامت روان را دریافت کنند.
همچنین مدیران قادرند به میزان پیشرفت دانشجویان نظارت داشته باشند و داده‌های موردنیاز را در اختیار آنان قرار دهند.

 

 

LMS365

 

LMS365

 

مسیر شروع LMS365

تاریخچه آغاز مسیر LMS365 به سال 2003 بازمی‌گردد. هنگامی که یک دندانپزشک به نام بیارنه مورتنسن یک کمپانی‌ به نام Elearningforce تأسیس کرد. هدف از تأسیس Elearningforce تمرکز بر به‌کارگیری محتواهای منتشر شده در مایکروسافت بود. کمپانی Elearningforce به مرور توسعه یافت و به پلتفرمی مبتنی بر فضای ابری با قابلیت حمایت از Microsoft 365 تبدیل شد.
مورتنسن در سال 2018 بازنشسته شد و سهام خود را به کارآفرین یوهان وندل-ولدزبورگ و دو نفر دیگر از اعضای تیم بنیان‌گذاران فروشگاه‌های قنادی زنجیره‌ای دانمارکی Ole & Steen فروخت. هولست نیز سال گذشته از کمپانی Wire به LMS365 ملحق شد.

با اینکه نام سازمانی این کمپانی هنوز Elearningforce است، اما در سال 2015 به LMS365 تغییر برند داد تا بر تمرکز بر محصولات مایکروسافت تأکید داشته باشد.
به گفته هولست، دلیل تمرکز بر کمپانی مایکروسافت و نه دیگر رقبا و همکارانی مانند زوم و یا گوگل، امکانات، تجربه و جامعه آماری کمپانی عظیم مایکروسافت است.

هولست گفت: “مایکروسافت، یک سازمان جهانی و منسجم با بیش از 350 میلیون کاربر است. به همین دلیل پلتفرم ما به سادگی در معرض و در دسترس میلیون‌ها کاربر قرار می‌گیرد. همچنین مایکروسافت ابزارهای مختلفی مانند Azure، Teams، VIVA و Power BI را برای رسیدگی به وظایف مختلف فراهم کرده است.”

 

LMS365

 

همچنین با تمرکز بر مایکروسافت، ریسک رسیدگی به نیازهای چندین سیستم نرم‌افزاری مختلف نیز از بین می‌رود.
بیش از نیمی از کاربران LMS365 ساکن ایالات متحده آمریکا هستند و یک سوم نیز در محدوده اروپا، خارومیانه و آفریقا مستقرند. دیگر کاربران در سراسر دنیا پخش شده‌اند.
به گفته هولست، بیشتر مشتریان سیستم LMS365، سازمان‌های کوچک و متوسط با 200 تا 1000 کاربر هستند. و زمینه کاری 80% از این کاربران شامل موارد صنعت خدمات‌رسانی، تدارکات، تولیدکننده‌ها، صنعت خودرو، سیستم خدمات درمانی و دولت‌ها هستند.

اولین جلسه سرمایه‌گذاری خارجی LMS365 با حمایت مؤسسه Blue Cloud Ventures و همکاری شرکت سنگاپوری Kamet Capital و دیگر سرمایه‌گذاران پیشین برگزار شد. به گفته استارتاپ LMS365، این کمپانی قصد دارد از این سرمایه تازه برای توسعه کسب‌وکار خود در سطح جهانی و با جذب شرکایی در مناطق آمریکا، آلمان و استرالیا بهره گیرد.

 

منبع: techcrunch

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array