به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، کمیته خدمات مالی مجلس نمایندگان ایالات متحده در 19 آوریل (30 فروردین) جلسه‌ای برگزار و در مورد موقعیت استیبل کوین‌ها به عنوان وسیله پرداخت و اینکه آیا اکوسیستم به قوانین حمایتی نیاز دارد یا خیر، بحث خواهد کرد.

کمیته یادداشتی برای اعلام یک جلسه استماع آتی با عنوان: نقش استیبل کوین‌ها در پرداخت‌ها و نیاز به قانون‌گذاری صادر کرد. این جلسه شامل اطلاعات جمع‌آوری شده توسط سازمان‌های مختلف دولت فدرال در سال گذشته خواهد بود.

شرکت‌کنندگانی که در جلسه استماع شهادت می‌دهند، دانته دیسپارته (Dante Disparte)، مدیر ارشد استراتژی سیرکل (Circle) و رئیس سیاست جهانی است. در 11 مارس (20 اسفند)، عرضه استیبل کوین داخلی سیرکل، یواس‌دی کوین، پس از اینکه فاش کرد 3.3 میلیارد دلار وجوه در بانک سیلیکون (SVB) مانده است، نسبت به دلار آمریکا دیپگ شد.

مانند سایر مشتریان و سپرده گذارانی که برای خدمات بانکی به بانک سیلورگیت (SVB) متکی هستند، سیرکل به فراخوان‌ها برای تداوم این بانک مهم در اقتصاد ایالات متحده می‌پیوندد و از راهنمایی‌های ارائه شده توسط قانونگذاران ایالتی و فدرال پیروی می‌کند.

— سیرکل (@circle) 11 مارس 2023

کمیته

با این حال، پس از کمک مالی به سپرده گذاران SVB توسط دولت ایالات متحده، ارزش USDC نسبت به دلار آمریکا افزایش یافت. در طول این جدول زمانی، هکرها موفق شدند به حساب توییتر دیسپارته دسترسی پیدا کرده و شروع به تبلیغ جوایز وفاداری جعلی برای کاربران قدیمی USDC کردند.

جلسه استماع کمیته آتی بر روی استیبل کوین‌های مختلف و استفاده از آنها در چشم‌انداز پرداخت متمرکز خواهد شد. علاوه بر این، کمیته نیاز به قانون استیبل کوین را بسته به ساختارهای وثیقه اساسی آنها بررسی خواهد کرد.

تنها چند روز قبل از جلسه استماع آتی، پیش‌نویس لایحه‌ای که چارچوبی برای استیبل کوین‌ها در ایالات متحده ارائه می‌کند در مخزن اسناد مجلس نمایندگان منتشر شد.

جرمی آلر (Jeremy Allaire)، مدیر عامل سیرکل درباره پیش‌نویس لایحه گفت: «به وضوح نیاز به حمایت عمیق و دوجانبه برای قوانینی وجود دارد که تضمین می‌کند دلارهای دیجیتالی در اینترنت به طور ایمن صادر، پشتیبانی و اجرا می‌شوند.

همانطور که کوین تلگراف گزارش داد، این پیش‌نویس به دولت ایالات متحده اجازه می‌دهد تا استانداردهایی را برای قابلیت همکاری بین استیبل کوین‌ها ایجاد کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع: Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array