به گزارش ایران دکونومی، بعد از اتمام حجت رئیس سازمان تعزیرات درخصوص حذف گزینه «عجله دارم» از اپلیکیشن‌های تاکسی اینترنتی، شرکت اسنپ روز پنجشنبه گذشته و تپسی نیز روز گذشته (۲۰ اسفند ماه) نسبت به حذف این گزینه اقدام کردند.

«محمدعلی اسفنانی» سخنگوی سازمان تعزیرات حکومتی در برنامه تلویزیونی با بیان اینکه پیشنهاد قیمت بالاتر درصورتی که با چانه‌زنی باشد، شاید قابل دفاع باشد، تاکید کرد که شرط آن اختیار چانه‌زنی است.

او همچنین از بزرگترین مشکلی که گزینه «عجله دارم» برای کاربران ایجاد کرده گفت: «اگر این گزینه را نزنید، بعضاً ممکن است ۱۰ بار درخواست دهید و اتفاقی نیفتد؛ بنابراین این یک اجبار است. زمانی که این گزینه را انتخاب می‌کنید هیچ اتفاق جدیدی نمی‌افتد. سکو می‌گوید سفر ۱۸ دقیقه است و وقتی عجله دارم را می‌زنید این زمان باید کم شود.»

«محمدجواد هادی» معاون سابق مرکز توسعه تجارت الکترونیکی و کارشناس کسب‌وکارهای اینترنتی در جواب صحبت‌های سخنگوی سازمان تعزیرات گفت: «این از زمان شروع سفر است. شما با زدن عجله دارم زمان انتظار را کمتر می‌کنید. زمانی که تغییر نمی‌کند، زمان شروع سفر است.»

اسفنانی در پاسخ، به زمان بین یک تا دو دقیقه‌ای اشاره کرد و در جواب صحبت هادی (که کدام انسان عاقلی برای یک دقیقه پول بیشتری می‌دهد؟) اظهار کرد: «مجبور می‌شود. اگر عجله دارم را انتخاب نکنید، تاکسی نمی‌آید.»

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array