به گزارش ایران دکونومی، پنجشنبه گذشته (۱۷ اسفند ماه) اسنپ گزینه «عجله دارم» را از اپلیکیشن خود حذف کرد. این اقدام بعد از آن انجام گرفت که رئیس سازمان تعزیرات برای دومین بار به شرکت‌های تاکسی اینترنتی تذکر داده و اتمام حجت کرده بود که خودشان این گزینه را جمع کنند.

البته کمی بعد اسنپ با انتشار بیانیه‌ای، از منفعت و کاربردی بودن این گزینه برای هر دو گروه کاربران (راننده و مسافر) گفت و در انتها اعلام کرد که همچنان از طریق مذاکرات، جلسات و گفت‌وگوها به دنبال اثبات کارکرد این گزینه به دستگاه‌های مربوطه هستیم.

توضیحات اسنپ در مورد حذف گزینه «عجله دارم» / همچنان به دنبال اثبات کارکرد آن هستیم

حالا شرکت تپسی تصمیم گرفته با نظرسنجی درمورد گزینه «عجله دارم»، برای نگه‌داشتن یا حذف این گزینه با کاربران خود مشورت کند. درصورتی که کاربری تمایل به شرکت در این نظرسنجی داشته باشد، می‌تواند وارد اپلیکیشن تپسی شده و در قسمت بالای صفحه اصلی برنامه، نظر خود را ثبت کند.

نظرسنجی تپسی برای گزینه عجله دارم

با لمس گزینه «شرکت در نظرسنجی»، وارد این قسمت شده و با دو گزینه «بله» یا «خیر» می‌توانید به چهار سوال مطرح شده در این قسمت پاسخ دهید. سوال‌های مطرح شده، به شرح زیر است:

  1. آیا تا به حال از گزینه «عجله دارم» استفاده کرده اید؟
  2. آیا این گزینه برای شما کمک کننده بوده است؟
  3. به نظرتان وجود گزینه «عجله دارم» گران فروشی محسوب می‌شود؟
  4. به نظرتان حذف این گزینه به دستور نهادهای تنظیم گر، به نفع کاربر است؟

تپسی هنوز زمانی برای حذف گزینه «عجله دارم» اعلام نکرده است. باید منتظر ماند و دید که با مشخص شدن نتیجه این نظرسنجی، تپسی چه مسیری را در پیش می‌گیرد؟

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array