به گزارش ایران دکونومی، معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش «حمید طریفی » روز پایانی فعالیت مدارس را در سال جاری (1402)، 28 اسفند اعلام کرد.

سال گذشته (1401) نیز آموزش و پرورش زمان دقیق تعطیلی مدارس را از 29 اسفند ماه اعلام کرد و به این ترتیب تمامی مدارس کشور موظف به برگزاری فعالیت‌های آموزشی خود طبق زمان‌بندی آموزش و پرورش تا 28 اسفند بودند.

با نگاهی به تقویم اسفند۱۴۰۲، می‌بینیم که روزهای ۲۶، ۲۷ و ۲۸ اسفند ۱۴۰۲ مابین تعطیلی پنجشبه و جمعه (24 و 25 اسفند) و تعطیلی عید قرار گرفته و به احتمال زیاد درخواست دانش آموزان تعطیلی این ۳ روز است.

تعطیلات عید نوروز چند روز است 1403

طبق روال سالهای گذشته، تعطیلات عید نوروز 1403 از 28 اسفند آغاز و تا روز دوشنبه 13 فروردین ادامه خواهد یافت.

تعطیلی مدارس عید 1403

«حمید طریفی» معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش 28 اسفند را به عنوان روز پایانی برای فعالیت مدارس در سال جاری اعلام کرد.

وی با بیان اینکه یک برنامه تحولی اساسی را با همکاری سایر معاونت‌ها دنبال خواهیم کرد، افزود: نگاه ما یک نگاه سیستمی است تا عناصر و ذی‌نفعان را در محیط پیرامون نظام آموزشی کشور درگیر کنیم.

«طریفی» گفت: «فرصت‌های متنوع یادگیری یکی از موضوعاتی است که ذیل آن هم‌راستا با ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین، دانش‌آموزان می‌توانند در قالب متن یا ویدئو تولید محتوای خود را برای مدارس ارسال کنند. ممکن است دانش‌آموزان در مراسم‌های ماه رمضان شرکت کنند، یا یک فعالیت ورزشی و … انجام می‌دهند که خود به عنوان فعالیت مهارتی به شمار می‌رود.»

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array