به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پرونده قضایی نشان می‌دهد که وام‌دهنده ورشکسته رمزارزی، سلسیوس نتورک (Celsius Network)، قصد دارد اقدام قانونی علیه وبلاگ‌نویس کریپتو و طلبکار سلسیوس، تیفانی فونگ (Tiffany Fong)، به دلیل افشای اطلاعات داخلی انجام دهد.

اسکرین شات به اشتراک گذاشته شده توسط فونگ نشان می‌دهد که او دارایی‌های رمزارزی به ارزش تقریباً 119,000 دلار، مانند بیت کوین قفل شده بر روی سلسیوس، پس از توقف برداشت شرکت در اواسط ژوئن 2022 (اواخر خرداد 1401)، قبل از اعلام ورشکستگی فصل 11 در ماه بعد، را داراست.

از آن زمان، او به طور فعال در مورد پرونده ورشکستگی از طریق یوتیوب و دیگر پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی گزارش می‌دهد. فونگ در موارد متعدد اطلاعات داخلی فاش شده را به اشتراک گذاشته که ادعا می‌کند به طور خصوصی توسط کارمندان ناراضی سابق سلسیوس به او داده شده است.

در ششمین صورت‌حساب هزینه ماهانه وکیل سلسیوس، کرکلند و الیس اینترنشنال (Kirkland & Ellis International)، که در 14 آوریل (25 فروردین) به دادگاه ورشکستگی ناحیه جنوبی نیویورک ارسال شد، این شرکت حقوقی گزارش داد که ۷۷ ساعت قابل پرداخت به ارزش تقریبی ۷۲۰۰۰ دلار در فاکتوری با عنوان کار کرده است.

کن استورک (Ken Sturek)، مشاور حقوقی، برای ساعت‌ها کار که صرف جستجوی رسانه‌های اجتماعی تیفانی فونگ و سپس برون‌سپاری به FTIConsulting شده بود، به طلبکاران پرداخت کرد.

سلسیوس

کار شرکت حقوقی روی این پرونده در 26 ژانویه (6 بهمن) آغاز شد و آخرین ساعات کار ثبت شده در 6 فوریه (17 بهمن) گزارش شد.

در حالی که هنوز اقدام حقوقی مشخص صورت نگرفته است، پرونده نشان می‌دهد که وکیل حقوقی سلسیوس به طور خاص به اطلاعات فاش شده‌ای که فونگ از طریق حساب‌های رسانه‌های اجتماعی خود گزارش شده، توجه کرده است.

در این پرونده، شرکت حقوقی سلسیوس همچنین تصریح کرد که در حال تهیه پیش‌نویس نامه‌های توقف و انصراف برای فونگ و درخواستی برای اجبار است که عموماً از دادگاه‌ها می‌خواهد درخواست اطلاعات مربوط به یک پرونده را اجرا کنند.

برای نام بردن چند نمونه، فونگ در مورد اطلاعات داخلی فاش شده مربوط به پیشنهادهای شرکت در مورد دارایی‌های سلسیوس، شنیده‌های ادعایی بحث‌های شرکت خصوصی و فعالیت معاملاتی ادعایی مدیران اجرایی مانند مدیرعامل سابق و بنیانگذار، الکس ماشینسکی (Alex Mashinsky)، گزارش داده است.

در صحبت با کوین تلگراف، فونگ سخنان خود را زیر پا نگذاشت، زیرا او ادعا کرد که سلسیوس از وجوه مشتری در تلاش برای شکایت از طلبکار استفاده می‌کند؛ برای چیزی که او ادعا می‌کند یک موضوع قانونی نیست.

کوین تلگراف همچنین برای اظهار نظر در مورد دعوی قضایی احتمالی با سلسیوس تماس گرفته است، اما تا زمان انتشار هیچ پاسخی دریافت نکرد.

فونگ در 15 آوریل (26 فروردین) در توییتر، فاش کرد که الکس ماشینسکی و همسرش کریسی ماشینسکی را در ملاء عام پیدا کرده است.

ویدیویی که در توییتر منتشر شده است همچنین نشان می‌دهد که زوج ماشینسکی با عجله از آنجا دور می‌شوند، در حالی که سایر سازندگان محتوای رمزارزی مانند بیت‌بوی کریپتو (BitBoy Crypto) و بن آرمسترانگ (Ben Armstrong) در کنار فونگ در تلاش برای مشارکت دادن آنها در گفتگو هستند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مهدی گچلو

ویراستار: تارا هدایتی

منبع:Cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array