به گزارش ایران دکونومی، اواسط بهمن ماه بود که سخنگوی سازمان تعزیرات اعلام کرد که گزینه «عجله دارم» در تاکسی‌های اینترنتی تخلف است و گران‌فروشی محسوب می‌شود. اسفنانی به مدیران تاکسی‌های اینترنتی تذکر داده بود که در صورت احراز تخلف گران‌فروشی، رئیس شعبه این حق را دارد که حکم به پلمب واحد مربوطه بدهد.

امیر سیاح، رئیس مرکز بهبود محیط کسب‌وکار وزارت اقتصاد در جواب به اظهارات سخنگوی سازمان تعزیرات با انتشار پستی در شبکه اجتماعی X (توییتر سابق) گفته بود که گزینه «عجله دارم» به‌هیچ‌وجه تخلف نیست، ولی نگران کردن سرمایه‌گذاران، قطعاً تخلف از سیاست اعلامی دولت است.

در نشست خبری امروز، «احمد اصانلو» رئیس سازمان تعزیرات حکومتی درباره رسیدگی به موضوع گزینه «عجله دارم» تاکسی‌های اینترنتی گفت: این گزینه از موضوعاتی بود که هیچ دستگاهی به آن ورود نداشته و ما رأساً ورود کردیم و قطعاً از  مصادیق گرانفروشی است.

رئیس سازمان تعزیرات حکومتی در ادامه افزود: قبلاً تذکرات لازم داده شده و پرونده تشکیل شده و در حال تحقیقات مقدماتی است. اتمام حجت می‌کنم که شرکت‌های تاکسی‌های اینترنتی خودشان این گزینه را جمع کنند؛ زیرا اجحاف در حق مردم است و برخی از شرکت‌ها از دیروز که پیگیر بودیم قول دادند که آن را حذف کنند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array