به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شیتوشی کوساما، رهبر شیبا اینو، روز دوشنبه با اشاره به روند رو به رشد محبوبیت این میم کوین، اعلام کرد که رابرت اف کندی جونیور (RFK Jr) نامزد ریاست جمهوری ایالات متحده، شیبا اینو را تایید کرده است.

کوساما در پستی که روز چهارم مارس (14 اسفند) در ایکس منتشر کرد گفت رابرت اف کندی و راس دیویس از In Russ We Trust Crypto در یک حرکت بزرگ و خبرساز، با پوشیدن لباسی مزین به لوگوی شیبا اینو در جریان رویداد  ETHDenver 2024 حمایت خود از ارتش SHIB را به نمایش گذاشتند.

پشتیبانی کندی از شیبا اینو

کوساما در یک پست مرموز دیگر خاطرنشان کرد که یک روز کامل، جلسه‌ای با دوستان جدید خود برگزار خواهد کرد. وی با اشاره به موفقیت شیبا اینو با وجود بودجه بسیار کم و تقریباً بدون بازاریابی، به ارتقاء و نمایش قدرت واقعی آن در ماه‌های آینده اشاره کرد.

لازم به ذکر است که شیبا اینو در بحبوحه افزایش نرخ میم کوین‌ها همزمان با رالی گسترده بازار کریپتو، با عملکرد منحصر به فرد خود، چند گام تا ورود به جمع 10 رمزارز برتر بازار نزدیک‌تر شده است.

رویای کاهش یک صفر دیگر از قیمت شیبا اینو (SHIB)

شیبا اینو طی یک هفته گذشته بیش از 170 درصد رشد کرده است. این روند با انتشار پست اخیر شیتوشی کوساما شتاب بیشتری گرفت و به بیش از 10 درصد رشد در عرض یک ساعت منتهی شد. در زمان نگارش این مطلب، این میم کوین با جهش 97 درصدی در تایم فریم روزانه با قیمت 0.00004465 دلار ترید می‌شود. در پی این جهش شیبا به عملکرد کم‌نظیر 331 درصدی در بازه هفتگی رسید. حجم معاملات 24 ساعته آن نیز با رشد چشمگیر 290 درصدی به محدوده 12.422 میلیارد دلار رسیده است که نشانگر حضور پررنگ نهنگ‌ها در بازارهای معاملاتی این دارایی است.

سرمایه‌گذاران با توجه به شرایط کنونی، نسبت به آینده SHIB بسیار خوش‌بین شده‌اند، زیرا همزمان با لیکوئیدشدن عظیم پوزیشن‌های شورت، بهره باز معاملات فیوچرز این میم کوین در 24 ساعت گذشته بیش از 26 درصد جهش کرده و قراردادهای دائمی 1000SHIB به مرز 150 میلیون دلار نزدیک شده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array