به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یکی از میم کوین‌های شناخته شده بازار به تازگی توجه سرمایه‌گذاران را به خود جلب کرده است. فلوکی اینو (FLOKI) طی یکی دو روز گذشته با جهشی بالغ بر 200 درصد، از مقاومت سخت 0.0000949 دلاری گذشت و با از دست دادن یک صفر، به سقف روزانه خود در محدوده 0.000108 دلار رسید. این روند افزایشی همچنان با قدرت ادامه یافته و قیمت این دارایی را به محدوده 0.0001328 دلار رسانده است که بیانگر بیش از 45 درصد رشد در تایم فریم روزانه و 274 درصد رشد در بازه هفتگی است.

افزایش ناگهانی قیمت فلوکی بحث‌ها و گمانه‌زنی‌های زیادی را در بازار برانگیخته است که به‌نوبه‌خود، نشان‌دهنده علاقه فزاینده فعالان این بازار به ارزهای دیجیتال جایگزین به‌ویژه میم کوین‌ها است.

نمودار روزانه قیمت فلوکی اینو (FLOKI )
نمودار روزانه قیمت فلوکی اینو (FLOKI )؛ منبع: coinmarketcap

نمایش قدرت اکوسیستم فلوکی

با فراتر رفتن کل ارزش قفل شده (TVL) در شبکه فلوکی اینو از مرز 366 میلیون دلار، محصولات اکوسیستمی این میم‌کوین به یک نقطه عطف مهم دست یافته‌اند. این نقطه عطف بر قدرت و انعطاف‌پذیری اکوسیستم فلوکی تأکید داشته و کاربرد قوی آن، فراتر از جذابیت‌های یک میم ساده را نشان می‌دهد. آمار و ارقام تازه منتشر شده حاکی از آن است که در حال حاضر، کل ارزش قفل شده در سرویس فلوکی استیکینگ (Floki Staking) به بیش از 239 میلیون دلار و در سرویس فلوکی‌فای لاکر (FlokiFi Locker) به حدود 127 میلیون دلار می‌رسد.

چنین ارقام قابل توجهی در معیار TVL ، فلوکی را از سایر میم کوین‌های بازار مانند په‌په (PEPE)، بانک (BONK)، دوج کوین (DOGE) و شیبا اینو (SHIB) که اغلب فاقد معیارهای قابل قیاس هستند، متمایز کرده است. قدرت اکوسیستم فلوکی (Floki) نه تنها اعتبار آن را در جامعه کریپتو افزایش می‌دهد، بلکه به پتانسیل آن برای رشد پایدار و پذیرش در بلندمدت اشاره دارد.

فلوکی اینو

در میان این نقاط عطف مهم، توسعه دهندگان این شبکه، پروپوزالی برای سوزاندن 2٪ از عرضه در گردش این توکن به ارزش بیش از 11 میلیون دلار ارائه کرده‌اند. هدف از این توکن‌سوزی پیشنهادی، کمیاب کردن این دارایی و تقویت امنیت شبکه است که نشان‌دهنده تعهد فلوکی به تقویت یکپارچگی اکوسیستم خود است. بی‌تردید همانطور که این پلتفرم به نوآوری و گسترش پیشنهادات خود ادامه می‌دهد، اعتماد سرمایه‌گذاران به پتانسیل‌های آن نیز بیشتر و  بیشتر خواهد شد.

تازه‌ترین گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که پروپوزال توکن‌سوزی پیشنهادی به تصویب سازمان غیرمتمرکز خودگردان فلوکی (فلوکی دائو) رسیده و قرار است طی یک هفته آتی،  ۱۹۰،۹۱۸،۵۸۵،۴۳۱٫۸۴ توکن FLOKI سوزانده شود. این توکن‌ها از منبع ذخیره شده در پل مالتی‌چین تامین خواهند شد.

مسیر فلوکی اینو به سمت پذیرش در جریان اصلی

فلوکی اینو همیشه تلاش کرده است محصولات اکوسیستم خود را به جریان‌های اصلی بازار تبدیل کند. فلوکی با جاه‌طلبی جسورانه‌ خود برای تبدیل شدن به شناخته‌شده‌ترین و پرکاربردترین ارز رمزنگاری‌شده در جهان، از هیچگونه تلاش برای پذیرش گسترده خود فروگذار نمی‌کند.

در حقیقت، فلوکی با عبور از نقطه عطف 366 میلیون دلاری در معیار TVL، گام مهمی در جهت مشروعیت بخشیدن به حضور خود در چشم‌انداز ارزهای دیجیتال در آینده برداشته است. این نقطه عطف نه تنها سودمندی و ارزش پیشنهادی این میم کوین را تأیید می‌کند، بلکه سفر آن به سمت پذیرش و کاربردهای بیشتر در دنیای واقعی را سرعت می‌بخشد. همانطور که فلوکی به ترسیم مسیر رو به جلوی خود ادامه می‌دهد، پیامدهای نقطه عطف TVL آن بسیار فراتر از قلمرو میم کوین‌ها تجلی پیدا خواهد کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array