به گزارش ایران دکونومی، با نزدیک شدن به عید نوروز و واریز عیدی بازنشستگان و کارمندان و… عیدی مددجویان کمیته امداد 1402 تعیین و در صورت تامین اعتبار در نیمه دوم اسفند پرداخت خواهد شد.

عیدی مدد جویان کمیته امداد 1402 چقدر است؟

عیدی 1402 مددجویان کمیته امداد برابر یک ماه مستمری است که احتمال میرود در صورت تامین اعتبار نیمه دوم اسفند به حساب مددجویان کمیته امداد واریز گردد. در صورت هر گونه تغییر، این خبر به روزسانی خواهد شد.

۷ بهمن ماه ۱۴۰۲ مبلغ مستمری مددجویان کمیته امداد و بهزیستی در سال ۱۴۰۳ با افزایش ۳۰ درصدی تصویب شد. هر مددجوی بهزیستی و کمیته امداد در سال ۱۴۰۲ مبلغی نزدیک به ۷۰۰ هزار تومان دریافت می‌کرد؛ این رقم در سال آینده (1403) به نسبت تعداد اعضای خانواده افزایش پیدا خواهد کرد.

عیدی مددجویان کمیته امداد 1402 کی واریز می‌شود؟

مستمری مددجویان کمیته امداد همزمان در تاریخ 20 اسفند واریز خواهد شد. عیدی مددجویان نیز در صورت تامین اعتبار همزمان با مستمری اسفند پرداخت خواهد شد.

سال گذشته (۱۴۰۱) عیدی به مددجویان کمیته امداد و بهزیستی تخصیص نیافت که سازمان برنامه‌وبودجه در توجیه قطع عیدی مددجویان سال ۱۴۰۱ عنوان کرده بود نه سازمان بهزیستی و نه کمیته امداد، ردیف بودجه‌ای تحت عنوان عیدی ندارند و با همین دلیل، مستمری ناچیز پایان سال را قطع کرد که پس از اعتراض گسترده مددجویان، پس از عید نوروز مبلغی معادل نصف مستمری تک نفره را برای مددجویان واریز کرد.

هنوز مشخص نیست که آیا سازمان برنامه و بودجه در سال جاری (۱۴۰۲) نیز مانند سال گذشته (۱۴۰۱) جلوی پرداخت مستمری در قالب عیدی را خواهد گرفت یا مجددا این مبلغ مانند سال‌های اخیر واریز خواهد شد.

زمان واریز مستمری اسفند 1402 مددجویان کمیته امداد

مستمری اسفنده ماه 1402 مددجویان کمیته امداد، مثل ماه قبل (بهمن) در 20 اسفند واریز خواهد شد. از بهمن ماه 1402 تاریخ واریز ماهانه مستمری مددجویان کمیته امداد به 20 هر ماه موکول شد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array