به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، شرکت امنیت سایبری پک‌شیلد (PeckShield) با انتشار توییتی نسبت در مورد یک حساب فیشینگ که اطلاعات نادرستی در مورد اکسپلویت دروغین صرافی یونی سوآپ (Uniswap) منتشر می‌کند، به کاربران این پلتفرم معاملات رمزارزی هشدار داده است.

این اکانت فیشینگ، با جعل هویت پاکت یونیورس (Pocket Universe)، ادعا می‌کند که وجود یک باگ در قرارداد Permit2، وضعیت دارایی‌های کاربران یونی سوآپ را ناامن کرده است. این اکانت جعلی در مرحله بعدی کاربران را وادار می کند تا تأییدیه‌های فعلی خود را در پلتفرمی به نام Revoke Cash لغو کنند.

هکر یونی سوآپ

در همین راستا، شرکت امنیتی پک‌شیلد در توییتر به کاربران یونی سوآپ در مورد این حمله فیشینگ هشدار داده و از آنها خواسته است مراقب باشند قربانی این کلاهبرداری نشوند. این شرکت تاکید کرده است که توییت‌ها حاوی عبارات گمراه کننده‌ای هستند که قصد دارند کاربران را وادار کنند روی لینک فیشینگ آنها کلیک کنند تا در نهایت توکن‌های آنها را به سرقت ببرند.

اکانت واقعی پاکت یونیورس (@PocketUniverseZ)، افزونه‌ای را ارائه می‌کند که از کاربران در برابر کلاهبرداری و حملات فیشینگ محافظت می‌نماید. بسیار مهم است که کاربران برای جلوگیری از افتادن در دام این حملات فیشینگ، قبل از هر اقدامی، از صحت حساب‌ها و منابع اطلاعاتی ارائه شده توسط آنها اطمینان حاصل کنند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array