به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، هفته گذشته، قیمت سولانا (SOL) در نزدیکی منطقه 20 دلاری حمایت شد. این مبنای حمایتی قوی به این ارز رمزپایه کمک کرد همانند بیت کوین و اتریوم روند افزایشی مناسبی را بالاتر از مقاومت 22 دلاری آغاز کند.

در این مدت، گاوها (خریداران) موفق شدند قیمت را به بالای 23.20 دلار برسانند. در نمودار 4 ساعته جفت ارز سولانا/ دلار آمریکا (SOL/USD)، شکست صعودی یک خط روند نزولی اصلی با مقاومتی نزدیک به 20.40 دلار دیده می‌شود. طی یک هفته گذشته قیمت سولانا بیش از 17 درصد افزایش یافته و همچنان در منطقه مثبت، بالاتر از میانگین متحرک ساده 100 (در نمای 4 ساعته) و با قیمت 24 دلار و 20 معامله می‌شود که جهشی 4 درصدی در تایم فریم روزانه را نشان می‌دهد.

نمودار سولانا

در این روند صعودی، سطوح 24.50 دلار و 25 دلار به عنوان موانع اصلی سر راه خریداران قرار می‌گیرند. عبور از این موانع، منجر به افزایش مومنتوم صعودی قیمت شده و سولانا را به سمت منطقه مقاومت 28 دلاری سوق می‌دهد. هر گونه افزایش بیشتر ممکن است لمس تراز 30 دلار را در پی داشته باشد.

سناریوی ریزش قیمت سولانا (SOL)

اگر سولانا (SOL) نتواند مقاومت 24.50 دلاری را شکست دهد، یک اصلاح نزولی جدید آغاز شده و قیمت را به اولین حمایت در نزدیکی تراز 23.50 دلار می‌رساند.

اولین حمایت مهمی که می‌تواند مانع از سقوط سنگین سولانا شود، در نزدیکی تراز 22.20 دلار و سطح فیبوی اصلاحی 50% حرکت صعودی 19.87 دلار به 24.66 دلار واقع است ولی حرکت قیمت پایین‌تر از این سطح حمایتی می‌تواند موجب ریزش تا مرز 21 دلار و میانگین متحرک ساده 100 چهار ساعته شود و احتمال لمس حمایت 20 دلاری را افزایش دهد.

در نمودار چهار ساعته جفت ارز سولانا/ دلار آمریکا (SOL/USD)، شتاب اندیکاتور مکدی (MACD ) در منطقه صعودی در حال افزایش بوده و شاخص مقاومت نسبی (RSI ) بالاتر از سطح 50 قرار دارد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

منبع: newsbtc

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array