به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پس از اینکه قیمت رمزارز بومی پلتفرم ارائه دهنده خدمات اوراکل چین لینک (LINK) اوایل هفته گذشته، با کاهش ملموسی روبه‌رو شد، این دارایی دیجیتال بار دیگر به لطف فعالیت‌های گسترده یک نهنگ، با 10 درصد جهش ناگهانی، از مرز 20 دلار گذشت و به سقف روزانه 20.45 دلار رسید. در زمان انتشار این مطلب، قیمت چین لینک (LINK) در محدوده 20.10 تا 20.00 دلار در نوسان است و  تحلیلگران پیش‌بینی کرده‌اند که این افزایش قیمت تا 25 دلار ادامه خواهد یافت.

نمودار قیمت چین لینک LINK

انباشت عظیم چین لینک (LINK) توسط یک نهنگ

در روزهای اخیر، شاهد افزایش قابل توجهی در علاقه نهنگ‌ها به رمزارز چین لینک (LINK) بوده‌ایم. این فعالیت بیش از همه در یک کیف پول خاص توجه بازار را به خود جلب کرده است.

داده‌های Lookonchain نشان می‌دهد که این کیف پول نهنگ طی سه روز گذشته به طور پیوسته در حال جمع‌آوری توکن‌های LINK بوده است. در حال حاضر، این نهنگ در مجموع 4556684 رمزارز لینک در اختیار دارد که بر اساس قیمت فعلی، ارزش آن به حدود 83.6 میلیون دلار می‌رسد. انباشت مداوم این دارایی در کیف پول مذکور، به عنوان یک شاخص مثبت در نظر گرفته می‌شود که به احتمال افزایش قیمت LINK در آینده نزدیک اشاره دارد.

عوامل تقویت‌کننده رالی چین لینک (LINK)

علاوه بر این، تحلیل‌های درون زنجیره‌ای حاکی از آن هستند که تعداد کل هولدرهای چین‌لینک اخیراً با افزایش قابل ملاحظه‌ای روبه‌رو بوده است. طبق داده‌های پلتفرم تحلیل داده سنتیمنت (Santiment)، در ماه‌های اخیر، افزایش این روند بسیار ملموس بوده و از ابتدای ژانویه تا کنون، تعداد هولدرها حدود 9000 نفر افزایش یافته است. طبق آخرین داده‌های موجود تعداد کل این هولدرها اکنون به 717000 نفر رسیده است.

به علاوه، الگوی موجودی این دارایی در صرافی‌های رمزارزی نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاران اخیراً دارایی‌های خود را از صرافی‌های ارزهای دیجیتال خارج می‌کنند. طبق آخرین اطلاعات موجود، عرضه LINK در صرافی‌ها اکنون به حدود 21.5 درصد از کل عرضه در گردش آن کاهش یافته است. این روند در کنار تداوم انباشت LINK توسط نهنگ‌ها، موید این واقعیت است که بخش قابل توجهی از توکن‌های LINK در حال دور شدن از صرافی‌ها هستند.

خروج دارایی‌های رمزارزی از صرافی‌ها نشان‌دهنده انتظار افزایش احتمالی قیمت در آینده است. علیرغم اینکه اخیراً بسیاری از توکن‌ها روندی نزولی را تجربه می‌کنند، چین لینک (LINK) عملکرد برجسته‌ای داشته است و طی 30 روز گذشته پرایس اکشن رضایت‌بخشی را تجربه کرده است. با افزایش قابل توجه 35.37 درصدی قیمت در ماه گذشته همراه با افزایش 15 درصدی آن طی یک هفته گذشته، تسلط مومنتوم صعودی در نمودارهای چین‌لینک به خوبی قابل مشاهده است. به علاوه، شاخص مقاومت نسبی (RSI) همچنان بالای سطح 60 باقی مانده است که نشان دهنده وجود یک روند صعودی انعطاف‌پذیر است.

در همین حال، نرخ تامین مالی مثبت LINK نشان‌دهنده وجود یک روحیه صعودی غالب در بازار است که تقاضای بالاتر برای پوزیشن‌های خرید را در میان معامله‌گران تائید می‌کند. افزایش همزمان بهره باز معاملات آتی LINK نیز نشان می‌دهد که فعالان بازار از پوزیشن‌های خود برای خرید استفاده می‌کنند.

بهره باز چین لینک LINK

پس از صعود از مقاومت 18.57 دلار و تبدیل آن به یک حمایت قابل اعتماد، مانع مهم بعدی، مقاومت خط روند در محدوده 20.58 دلار است که می‌تواند سرآغاز صعود تا مرز 25 دلار در آینده نزدیک باشد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: newsbtc

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array