به گزارش ایران دکونومی، کانال رسمی اطلاع‌رسانی بازی نات کوین بدون هیچ توضیحی از دلیل فعال سازی گزینه Send Notcoin To Durov’s Balance (ارسال نات کوین به حساب دورف) و اینکه در ازای ارسال نات کوین به بنیان‌گذار تلگرام چه امتیازی به کاربران داده می‌شود، این گزینه را غیر فعال کرد.

حالا پستی در کانال تلگرامی خود قرار داده و عنوان کرده است که پاول دورف و تیم تلگرام با ساخت این برنامه فرصت های زیادی را برای همه از جمله Notcoin ایجاد کرده‌اند.

گزینه ارسال نات کوین به دورف و پیام نات کوین در تلگرام

بر اساس آمار گزارش شده در این پست، تعداد ۵۵۲,۲۸۶ کاربر در مجموع ۱,۰۳۰,۳۸۳,۲۹۱,۳۶۲ نات کوین به حساب کاربری پاول دورف، خالق تلگرام، ارسال کرده‌اند.

همچنین نوشته شده که ما از این تعداد ارسال کننده شگفت‌زده شدیم، به‌خصوص اینکه تعداد ۲۰۳,۳۰۳ نفر تمام نات کوین های خود را برای دورف ارسال کردند؛ نات کوین هایی که به سختی به دست آورده بودند.

در ادامه از تمام کاربرانی که با استفاده از گزینه Send Notcoin To Durov’s Balance به دورف نات کوین هدیه داده بودند، تشکر کرده و با بیان این نکته که شما دلیل خاص بودن نات کوین هستید، گفته شد: در پایان این مرحله، به تمام کاربرانی که نات کوین ارسال کرده بودند، دو برابر نات کوین تعلق خواهد گرفت.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array