به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بایننس از راه‌اندازی پروژه جدیدی تحت عنوان «بازار بایننس اینسکریپشن» خبر داده است که امکان خرید، فروش و ضرب توکن‌های اینسکریپشن را برای کاربران فراهم می‌کند.

بایننس در بیانیه‌ای که در وب‌سایت رسمی خود منتشر کرد، گفت که پلتفرم جدید در یک کیف پول رمزارزی خود امانی در اپلیکیشن این صرافی میزبانی می‌شود و کاربران را قادر می‌سازد تا توکن‌های BRC-20، توکن‌های مبتنی بر EVM و سایر توکن‌های اینسکریپشن را سوآپ یا ضرب کنند.

اینسکریپشن های بایننس

سخنگوی بایننس در گفتگو با پلتفرم خبری دبلاک (The Block) گفت: “پلتفرم ما علاوه بر پشتیبانی از معاملات اینسکریپشن‌ها و تسهیل ضرب توکن‌های مبتنی بر استاندارد BRC-20 و توکن‌های EVM، هزینه تراکنش‌ها را نیز کاهش خواهد داد.”

«با توجه به دستاوردهای اخیر در بازار اینسکریپشن‌ها، 1 میلیارد دلاری شدن ارزش بازار توکن ORDI که یک توکن با استاندارد BRC-20 است و وجود بیش از 200 میلیون اینسکریپشن در بلاکچین‌های مختلف، ورود ما به این فضا کاملاً به‌موقع است و به کاربران بایننس اجازه می‌دهد از این قلمرو در حال تکامل بهره‌مند شوند.”

بایننس خاطرنشان کرده است که محصول جدید آن از واسط برنامه‌نویسی کاربردی (API) یونی‌ست (UniSat) استفاده می‌کند که یک بازار اینسکریپشن و اوردینالز است. بر اساس این بیانیه، چنین رویکردی به کاربران بایننس اجازه می‌دهد به نقدینگی UniSat و بیش از 60000 توکن BRC-20 دسترسی داشته باشند.

لازم به ذکر است که راه‌اندازی بازار جدید بایننس به پیروی از اقدام مشابه اوکی‌ایکس (OKX) بوده است که اوایل این هفته برای پشتیبانی از پروتکل‌های دوجینالز (Doginals)، اتومیکالز (Atomicals)، استمپس (Stamps) و رونز (Runes)  صورت گرفت. این پروتکل‌ها همگی به تقلید از پروتکل اوردینالز در بلاکچین‌های مختلف راه‌اندازی شده‌اند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: theblock

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array