به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، به تازگی پلتفرم ارائه‌دهنده خدمات اوراکل چین لینک (Chainlink) بار دیگر شاهد افزایش فعالیت‌های معاملاتی بوده است. در پی این تحول، قیمت توکن لینک (LINK) در 24 ساعت گذشته با جهش خیره کننده 6.5٪ به 16 دلار رسید. این درحالی است که بخش زیادی از بازار کریپتو همچنان در مرحله تحکیم به سر می‌برد. اکنون چین لینک (LINK) با پرش به رتبه دوازدهم بازار، چشم به کسب جایگاهی در میان 10 ارز دیجیتال برتر دوخته است.

چین لینک (LINK) در آستانه یک شکست مقاومتی مهم

مایکل ون د پوپ، تحلیلگر بازار ارزهای دیجیتال، به تازگی در مورد مسیر بالقوه پیش روی این دارایی اظهارنظر کرده و از احتمال قوی وقوع یک شکست صعودی قدرتمند در نمودارهای چین لینک خبر داده است. مهمترین عواملی که از این پیش‌بینی جنجالی حمایت می‌کنند عبارتند از:

جذب نقدینگی: اخیراً چین لینک با کاهش تا مرز 12.20 دلار نقدینگی زیادی را جذب کرده است.

آزمودن سطوح مقاومتی مهم: این ارز رمزپایه اخیراً چندین مقاومت مهم را پشت سر گذاشته است که نشان‌دهنده مومنتوم صعودی بالقوه آن است.

دینامیک بازار بیت کوین (BTC) و اتریوم (ETH): جفت ارز چین لینک در برابر بیت کوین اکنون نشانه‌هایی از ریزش را نشان می‌دهد، در حالی که اتریوم شاهد افزایش فعالیت‌های معاملاتی بوده است.

ون د پوپ معتقد است که با در نظر گرفتن این عوامل، چین لینک می‌تواند در آینده نزدیک یک شکست مقاومتی مهم را تجربه کند و محدوده قیمت 25 تا 30 دلار را در ماه‌های آینده هدف قرار دهد.

نمودار چین لینک ون د پوپ

گام بعدی چین لینک (LINK) چیست؟

قیمت چین‌لینک (LINK) اخیراً روند صعودی ثابتی را نشان داده است که بیانگر افزایش مومنتوم صعودی آن است. تلاقی دو میانگین متحرک نمایی 50 و 200 روزه نیز به طور دلگرم‌کننده‌ای نشان دهنده احتمال بالای تشکیل یک صلیب طلایی است که به حرکت قابل توجه قیمت در روزهای آینده اشاره دارد.

اندیکاتور همگرایی واگرایی میانگین‌های متحرک (MACD) نیز یک هیستوگرام سبز پیوسته را نشان می‌دهد که بیانگر غلبه تمایلات صعودی در بازار ارزهای دیجیتال است. علاوه بر این، میانگین‌های متحرک یک مسیر صعودی پایدار را طی کرده‌اند که حاکی از پتانسیل افزایش مداوم قیمت LINK در روزهای آینده است.

نمودار چین لینک

در صورتی که گاوها با موفقیت قیمت را به بالای مقاومت 15.411 دلار برسانند، راه را برای صعود هرچه بیشتر این دارایی هموار کرده و زمینه لمس مقاومت 16.477 دلار را فراهم می‌کنند. علاوه بر این، حفظ ثبات در این سطح به طور بالقوه می‌تواند توکن LINK را برای به چالش کشیدن مقاومت 17.677 دلاری در آینده نزدیک آماده کند.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array