به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، از آغاز سال 2024، علیرغم تغییرات مهم نظارتی و تایید ETFهای بیت کوین، بازار کریپتو نتوانسته است انتظارات فعالان بازار را برآورده سازد. ولی با افزایش فعالیت نهنگ‌ها و به طور خاص، نهنگ‌های شیبا اینو (SHIB) این روند در حال تغییر است. اخیراً 800 میلیارد واحد توکن SHIB از کیف پول‌های مختلف جابه‌جا شده است که می‌تواند پیامدهای زیادی برای قیمت این دارایی در پی داشته باشد.

به گزارش اتر اسکن (Etherscan) در دو مورد از بزرگترین تراکنش‌های انجام شده، به ترتیب، 221 میلیارد و 204 میلیارد واحد شیبا اینو (SHIB) جابه‌جا شده است. از طرف دیگر، ورود 307 میلیارد واحد از این میم کوین به کیف پول صرافی کوین‌بیس نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

علاوه بر فعالیت نهنگ‌ها، این شبکه بلاکچین لایه دوم از طرح آغاز همکاری خود با 1000 پروژه جدید خبر داده است. این درحالی است که تیم توسعه دهنده شیبا اینو و شیباریوم طی چند ماه گذشته چندین قرارداد همکاری جدید ازجمله همکاری با اسطوره‌ بوکس فیلیپین به نام مانی پاکایائو (Manny Pacquiao) امضا کرده است.

مجموع عوامل فوق باعث شد قیمت توکن شیبا اینو (SHIB) با افزایش قابل توجهی روبه‌رو شده و به مرز 0.000009316 برسد که بیانگر 3.82 درصد افزایش در تایم فریم روزانه است. این دارایی با ارزش بازاری در حدود 5.486 میلیارد دلار اکنون در رتبه هفدهم بازار کریپتو ایستاده است.

نمودار روزانه شیبا اینو (SHIB)
نمودار روزانه شیبا اینو (SHIB)؛ منبع: coinmarketcap

نقطه عطف پیش روی شیبا اینو (SHIB) پاک کردن یک صفر یا به اصطلاح یک رقم اعشار از قیمت آن است که یک دستاورد نمادین برای هر ارز دیجیتال، به ویژه آنهایی است که قیمت واحد پایینی دارند.

علیرغم افزایش اخیر، ذکر این نکته ضروری است که این توکن همچنان 89 درصد از بالاترین قیمت ثبت شده تاریخی خود یعنی 0.00008616 دلار که بیش از دو سال پیش در تاریخ 28 اکتبر 2021 به دست آمد فاصله دارد و نتوانسته است به شکوه گذشته خود بازگردد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: u.today

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array