به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بنیاد دی وای دی اکس (dYdX) اعلام کرده است که با همکاری استراید (Stride)، یکی از محبوب‌ترین ارائه‌دهندگان خدمات استیکینگ در اکوسیستم کازماس، سرویس لیکوئید استیکینگ را در زنجیره dYdX راه‌اندازی خواهد کرد. بنابر این اطلاعیه، طی چند روز آینده، این سرویس در زنجیره dYdX از طریق سایر پلتفرم‌های لیکوئید استیکینگ ازجمله Persistence و Quicksilver نیز در دسترس قرار خواهد گرفت.

شایان ذکر است که خدمات لیکوئید استیکینگ که مدت‌هاست به یک سرویس محبوب در صنعت ارزهای دیجیتال تبدیل شده است، به طور کلی، شامل قفل کردن توکن‌ها در ازای دریافت یک رسید توکن است که می‌تواند در برنامه‌های امور مالی غیرمتمرکز (DeFi) استفاده یا معامله شود.

طبق اطلاعات موجود در پلتفرم تحلیل داده دیفای لاما (DeFiLlama)، کل ارزش قفل شده (TVL) در مشتقات لیکوئید استیکینگ در حال حاضر به بیش از 31.1 میلیارد دلار می‌رسد که آن را به یکی از محبوب‌ترین سرویس‌های دیفای از ابتدا تا به امروز تبدیل کرده است.

لیکوئید استیکینگ

مزایای راه‌اندازی سرویس لیکوئید استیکینگ برای توکن‌های DYDX

با راه‌اندازی خدمات لیکوئید استیکینگ در dYdX، دارندگان این توکن‌ها می‌توانند وجوه استیک شده توکن بومی dYdX v4  یعنی DYDX را خریداری کنند. در این برنامه، استیکرها کارمزد معاملات و تراکنش‌ها را به شکل USDC دریافت خواهند کرد، به این صورت در تامین امنیت زنجیره dYdX v4 شرکت داشته و به طور همزمان، بازده بیشتری کسب خواهند کرد.

رایلی ادموندز (Riley Edmunds)، یکی از بنیانگذاران پلتفرم استراید، گفته است: «بازده غیر تورمی stDYDX آن را به یک منبع وثیقه فوق‌العاده باثبات تبدیل می‌کند، بنابراین این دارایی از موارد استفاده متعددی در بازار دیفای فضای کازماس برخوردار خواهد بود.

وی افزود: «این کار باعث می‌شود هولدرهای DYDX که اکنون در حاشیه هستند یا از DYDX خود در بازار دیفای در بلاکچین اتریوم استفاده می‌کنند، نقدینگی خود را به اکوسیستم کازماس منتقل کنند.»

تیم استراید خاطرنشان کرد که برای هولدرهایی که طی 120 روز اول راه‌اندازی پروژه، DYDX خود را در ازای stDYDX استیک می‌کنند، تا 100 هزار توکن STRD را اختصاص خواهد داد. به این ترتیب، این می‌تواند به یکی از بزرگترین ایردراپ‌های STRD تا به امروز تبدیل شود.

گفتنی است که DYdX یکی از بزرگترین صرافی‌های غیرمتمرکز از نظر حجم معاملات است و مخاطبان بسیاری دارد که بسیاری از آنها با بلاکچین کازماس آشنایی ندارند. ادموندز معتقد است این ادغام به گسترش کارایی شبکه و افزایش علاقه عموم به اکوسیستم کازماس کمک شایانی خواهد کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: bitcoinworld

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array