به گزارش ایران دکونومی، مهدی تقدسی مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو گفت: جانبازان ۷۰ درصد از روز چهارشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ تا امروز دوشنبه ۱۴۰۲/۱۱/۰۹ فرصت داشتند تا به سامانه یکپارچه فروش خودرو مراجعه و ثبت نام کنند که این فرصت تا فردا تمدید شده است.

ثبت نام خودروهای وارداتی جانبازان، بصورت اینترنتی و از نشانی janbazan.saleauto.ir انجام می‌شود.

در این مرحله از ثبت نام فقط جانبازان ۷۰ درصد (دو پا یا دو دست قطع از مچ و یا قطع نخاع) تا سقف ۳۵ هزار یورو می‌توانند از خودروهای اعلامی، خودرو انتخاب کنند.

مدیر سامانه یکپارچه فروش خودرو افزود: از فردا سه شنبه ۱۴۰۲/۱۱/۱۰ تا روز جمعه ۱۴۰۲/۱۱/۱۳ فقط جانبازان ۵۰ درصد تا ۶۹ درصد می‌توانند تا سقف ۲۵۰۰۰ یورو از خودروهای اعلامی، خودرو انتخاب کنند.

 تعیین سقف انتخاب خودرو توسط جانبازان بر اساس فهرست ارائه‌شده از سوی بنیاد شهید و امور ایثارگران بوده و وزارت صنعت معدن و تجارت هیچ دخل و تصرفی در آن ندارد.

با توجه به اینکه تمام خودروهای نمایش داده شده دارای کف درخواست بوده و چنانچه حدنصاب خودرو تکمیل نگردد به جانباز معزز اطلاع‌رسانی می‌گردد تا خودرو دیگری را انتخاب نماید. لذا انتخاب خودرو هیچ‌گونه حقی را برای متقاضی برای دریافت خودرو ایجاد نمی‌نماید و تعهد شرکت‌های واردکننده صرفاً زمانی ایجاد می‌شود که با جانبازان قرارداد منعقد نماید.

تقدسی در خصوص ثبت نام جدید برای خودروهای وارداتی هم گفت: به زودی اطلاعیه برای ثبت نام خودروهای وارداتی ابلاغ می‌شود و متقاضیان می‌توانند برای ثبت نام اقدام کنند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array