به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، خزانه‌داری تتر با انتقال چند میلیون دلار استیبل کوین USDT به صرافی مشهور بیت‌فینکس (Bitfinex)، توجه جامعه کریپتو را به شدت به خود جلب کرده است. بر اساس داده‌های ارائه شده توسط پلتفرم ردیاب نهنگ Whale Alert، در این تراکنش مهم، 230 میلیون واحد استیبل کوین تتر (USDT) با ارزش تقریبی 229,956,875 دلار منتقل شده است.

واکنش بازار به جابه‌جایی اخیر تتر

اگرچه این حرکت در بازار کریپتو امری غیرعادی نیست، اما به دلیل حجم قابل توجه و پیامدهای آن بر دینامیک بازار، توجه همه به سمت آن جلب شده است. یکی از کاربران X در اینباره گفت:

 «ماه در انتظار ما است»

به عقیده این کاربر، انتقال این میزان تتر به صرافی بیت فینکس (Bitfinex) می‌تواند عاملی صعودی برای بازار باشد. یکی دیگر از علاقه‌مندان به بازار کریپتو نیز با تکرار همین احساسات گفت: “باید منتظر خریدهای بزرگی باشیم.”

تتر بیت فینکس

گفتنی است که تتر غالباً به دلایل متعدد، از جمله مدیریت نقدینگی، فعالیت‌های تجاری یا الزامات عملیاتی، نقل و انتقالات قابل توجهی را بین خزانه خود و صرافی‌های مختلف تسهیل می‌کند. داده‌های درون زنجیره‌ای حاکی از آن است که کیف پول صادرکننده USDT در عرض 24 ساعت نزدیک به 500 میلیون دلار از این استیبل کوین را جابه‌جا کرده است.

از سوی دیگر، این تراکنش با روند بهبود بازار که پس از مدت‌ها ریزش آغاز شده است، همراه گردید. در 24 ساعت گذشته، بیت کوین از پایین‌ترین سطوح روزانه به سمت کانال 42 هزار دلار در حرکت بوده است.

این تجدید قوای بیت کوین در کل بازار ارزهای دیجیتال بازتاب داشته است. در این بین، سولانا به عنوان برجسته‌ترین رمزارز در بین 10 ارز دیجیتال برتر بازار، از محدوده 87.62 دلار به بالای 95 دلار رسیده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coinedition

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array