به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یک نهنگ بزرگ اتریوم، در حرکتی استراتژیک، 19020 واحد رمزارز اتر (ETH) به ارزش 46.14 میلیون دلار را طی دو روز گذشته خریداری کرده است. این تراکنش‌ها که در دو صرافی بیت‌فینکس (Bitfinex) و بایننس (Binance) انجام شده است، چشم‌انداز ارزهای دیجیتال را با پیامدهای قابل توجهی دستخوش تغییر خواهد کرد.

این اقدام، با خروج مقادیر زیادی تتر (USDT) از بیت‌فینکس آغاز شد. هجده روز قبل، با توزیع 80.24 میلیون USDT به هشت آدرس جدید، جابه‌جایی قابل توجهی برای انجام معاملات و سرمایه‌گذاری‌های بعدی رخ داد.

در آخرین مرحله، نهنگ یا سازمان مورد نظر، مجموعه‌ای از تراکنش‌ها را تنظیم کرد که نتیجه نهایی آن خرید 19020 ETH به ارزش 46.14 میلیون دلار بود. این فرآیند شامل انتقال 50.14 میلیون USDT از پنج آدرس به دو صرافی مذکور، با میانگین قیمت خرید حدود 2426 دلار به ازای هر واحد اتر بود که نشان‌دهنده ورود به بازار با زمان‌بندی دقیق است.

تراکنش های نهنگ اتریوم

نکته جالب این است که مبلغ 30.09 میلیون تتر (USDT) دست نخورده از سه آدرس مختلف، در حال حاضر در شبکه بلاکچین آوی (Aave) نگهداری می‌شود و احتمال انتقال آن به یک صرافی متمرکز (CEX) در روزهای آینده را بیشتر کرده است. البته هدف از این کار کاملاً مشخص است: این نهنگ قصد دارد از این وجوه برای خرید اتریوم بیشتر و گسترش روند انباشت استراتژیک خود استفاده کند.

مفاهیم و تاثیر اقدام این نهنگ بر دینامیک بازار

درک تفاوت‌های ظریف این تراکنش‌ها می‌تواند دیدگاهی ارزشمند در مورد تفکر استراتژیک این نهنگ ارائه دهد. حرکت هماهنگ وجوه، استراتژی‌های متنوع‌سازی و خرید به‌موقع اتر (ETH) نشان‌دهنده یک رویکرد محاسبه‌شده برای هدایت بازار ارزهای دیجیتال است.

از آنجایی که 30.09 میلیون واحد تتر (USDT) همچنان در انتظار انتقال از شبکه آوی (Aave) به یک صرافی متمرکز هستند، ناظران بازار پیش‌بینی می‌کنند که خریدهای بیشتر این دارایی، به تغییرات احتمالی بازار کمک خواهد کرد؛ چراکه معمولاً معاملات قابل توجهی که توسط بازیگران اصلی در این بازار انجام می‌شود می‌تواند تأثیر قابل ملاحظه‌ای بر احساسات بازار و پویایی قیمت‌گذاری دارایی‌ها داشته باشد.

نمودار اتریوم و تاثیرات حرکت نهنگ

لازم به ذکر است که همزمان با موج نزولی غالب بر بازار که عمدتاً ناشی از خروج چندین میلیون دلار سرمایه از محصولات سرمایه‌گذاری کریپتو طی چند روز گذشته است، اتریوم نیز همانند بیت کوین، در مسیر ریزش قرار گرفته و اکنون با افت 4.08 درصدی در تایم فریم روزانه با قیمت 2323 دلار معامله می‌شود. این کاهش قیمت، با افت ارزش بازار این دارایی نیز همراه شده و آن را به رقم 278.92 میلیارد دلار رسانده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: en.bitcoinhaber

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array