به گزارش ایران دکونومی، نوین هاب، اولین پلتفرم ایرانی مدیریت شبکه‌های اجتماعی اعلام کرده است که زین پس، استفاده از هوش مصنوعی را به خدمات خود اضافه کرده است.

به گفته روابط عمومی این مجموعه، هوش مصنوعی، به تولید خودکار کپشن پست‌ها، پاسخ خودکار به کامنت‌ها و دایرکت‌ها و یافتنن خودکار هشتگ‌های مرتبط می‌پردازد.

با استفاده از قدرت هوش مصنوعی در نوین هاب نوشتن کپشن پست‌ها، نقل قول، بازنویسی متن‌ها در لحن های مختلف ۱۰ برابر سریعتر می‌شود.

هوش مصنوعی در نوین هاب کامنت‌ها و دایرکت‌ها را تحلیل  و بهترین پاسخ را برای آنها می‌نویسد.

برای پیدا کردن هشتگ‌‌ها نیازی به جستجو کردن نیست، در دستیار هوش مصنوعی به تناسب محتوای پست، هشتگ‌های مرتبط پیشنهاد داده می‌شوند.

به کمک دستیار هوش مصنوعی نوین هاب به راحتی می‌توان ایده‌ها را به محتوای مناسب برای شبکه‌های اجتماعی تبدیل کرد و محتواها برای بازنشر تغییر داد، همچنین به کسب‌وکارها کمک می‌کند تا تعامل خود را در تمامی شبکه های اجتماعی افزایش دهند.

نوین هاب که یک ابزار مدیریت شبکه‌های اجتماعی است فعالیت خود را از تیر ۱۳۹۷ آغاز کرده و خدمات مختلفی از جمله مدیریت انتشار محتوا، ابزار مدیریت کامنت‌ها و دایرکت‌ها و آنالیز شبکه‌های اجتماعی ارائه می‌دهد و طبق اطلاعات اعلامی این استارت‌آپ تاکنون بیش از سه میلیون محتوا در شبکه‌های اجتماعی کسب‌وکارهای مختلف زمان‌بندی و منتشر کرده است.

ترکیب بازاریابی، هوش مصنوعی و شبکه اجتماعی یک فرصت طلایی برای شهرت صد چندان برندهاست. افزایش هوش مصنوعی در شبکه‌های اجتماعی بهره‌وری بیشتری برای برندها درپی دارد. میلیون‌ها انسان بصورت فعال کاربر شبکه‌های اجتماعی هستند بنابراین فروش بیشتر خواهد شد.

با استفاده از هوش مصنوعی در شبکه‌های اجتماعی اطلاعات کلیدی و بسیار راهبردی در اختیار فعالان بازار قرار می‌گیرد. داده‌هایی که هوش مصنوعی به صاحبان مشاغل فعال در شبکه‌های اجتماعی می‌دهد در بهبود و خلق استراتژی‌های فوق‌العاده موثر هستند. هوش مصنوعی هیچ توقفی ندارد بنابراین با آن در شبکه اجتماعی کسب و کارها دچار رکود نمی‌شوند، البته اگر استفاده بهینه را بیاموزند.

 

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array