به گزارش ایران دکونومی، دومین دوره نمایشگاه ملی «رصتا» امروز (یکشنبه، 10 دی ماه) با حضور «پیمان جبلی» رئیس صدا و سیما افتتاح شد.

آیین افتتاحیه دومین نمایشگاه رسانه‌های صوت و تصویر فراگیر ایران (رصتا) با حضور تعداد زیادی از پلتفرم‌های حاضر در نمایشگاه، مسئولان و علاقمندان حاضر در نمایشگاه، در محل مصلای تهران برگزار شد. اختتامیه نمایشگاه نیز در ساعت 15 روز چهارشنبه (13 دی ماه) برگزار خواهد شد.

این مراسم با تلاوت آیاتی از قرآن مجید آغاز شده و در ادامه پیمان جبلی (رئیس صدا و سیما) به بازدید از غرفه‌های نمایشگاه پرداخته و در جمع اهالی رسانه حضور یافت.

از جمله غرفه‌های حاضر در دومین نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر فراگیر ایران «رصتا» می‌توان به رسانه اینترنتی تکیه، همراه اول، رسانه اپرا، روستا تی وی، آنتن، نماوا، فیلمنت، لنزک، تماشاخونه، راسخون، روبیکا و غیره اشاره نمود.

غرفه های نمایشگاه رصتا

برنامه‌های جانبی نمایشگاه شامل نشست‌های تخصصی برای همکاران ساترا و فعالان صنعت خواهد بود. همچنین طی روزهای برگزاری نمایشگاه، کارگاه‌های آموزشی برای علاقمندان و بازدیدکنندگان از ساعات 15 الی 16:30 برگزار می‌شود. با توجه به پیشرفت فزاینده هوش مصنوعی، تالار هوش مصنوعی در نمایشگاه «رصتا» فعال و در این بخش مسابقاتی برگزار خواهد شد.

نمایشگاه رسانه های صوت و تصویر ایران «رصتا» از تاریخ 10 الی 13 دی ماه به مدت 4 روز از ساعت 9 الی 17 در محل نمایشگاه های دائمی تهران در مصلی تهران در حال برگزاری است.

بازدید از این نمایشگاه برای عموم آزاد است.

تصاویر روز اول نمایشگاه رصتا

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array