به گزارش ایران دکونومی، با رسیدن فصل پایانی سال و نزدیک شدن به عید، بازار خریدهای نوروزی رونق گرفته است. بازار کیف و کفش از بازارهای اصلی است که در آستانه سال نو داغ و پرهیاهو می‌شود. شهرهای بزرگ، بی‌شمار مرکز خرید کیف و کفش دارند که انتخاب را برای خریداران مشکل کرده است و شناسایی بهترین مرکز خرید کفش و کیف یکی از دغدغه‌های اصلی افراد در زمان خرید است. در این مطلب 10 بازار کیف و کفش تهران معرفی شده است. با ما همراه شوید.

1-بازار کیف و کفش باغ سپهسالار

بازار کیف و کفش باغ سپهسالار تهران کجاست

بازار کیف و کفش باغ سپهسالار، واقع در خیابان صف یا همان سپه‌سالار را می‌توان یکی از کهن‌ترین و اصیل‌ترین بازارهای تهران نامید. تمامی انواع کیف و کفش‌ها را در جنس‌های مختلف باکیفیت‌های متفاوت در این بازار می‌توانید بیابید. جهت دسترسی به باغ سپهسالار با مترو، ازطریق ایستگاه سعدی می‌توانید به خیابان صف یا همان باغ سپهسالار مراجعه کنید.

اگر تابه‌حال برای خرید کیف و کفش به این مرکز خرید نرفته‌اید، باید گفت که تنوع این نوع کالاها به‌قدری بالا است که شما می‌توانید در بازه بزرگی از قیمت‌ها خرید کنید. به‌طورکلی از ارزان‌ترین کفش‌ها تا بالاترین قیمت‌ها را می‌توانید در اینجا ببینید.

علت پرطرفدار بودن باغ سپه‌سالار برای خرید کیف و کفش، مجهز بودن این بازار خرید به پارکینگ‌های تخصصی است که کار را برای خریداران راحت کرده است و شما می‌توانید با خیال آسوده چندین ساعت به انتخاب کیف و کفش خود بپردازید.

2-بازار کیف و کفش بازار بزرگ تهران (پانزده خرداد)

بازار کیف و کفش پانزده خرداد تهران کجاست

بازار بزرگ تهران معروف به پانزده خرداد، تنها محل خرید پوشاک نیست و شما می‌توانید انواع کیف و کفش با جنس‌ها و طرح‌های مختلف را در کفش‌فروشی‌های بازار بزرگ بیابید. ایستگاه متروی پانزده خرداد راحت‌ترین راه برای دسترسی به بازار بزرگ تهران می‌باشد.

3-بازار کیف و کفش هفت‌حوض نارمک

اگر جزو افرادی هستید که یافتن مرکز خرید کیف و کفش باقیمت مناسب جزو اولویت‌هایتان است، بازار خرید نارمک انتخاب خوبی است. این بازار با توجه به خرید مستقیم از تولیدی، قیمت‌های مناسب‌تری را بر روی کیف و کفش‌های خود قرار داده است.

اگر ساکن شهر تهران هستید، برای خرید کیف و کفش باقیمت مناسب حتماً سری به این مرکز خرید بزنید. علاوه بر قیمت مناسب، تنوع جنس کفش‌های این بازار خرید، موجب محبوبیت آن در بین شرق نشینان تهران شده است.

انواع کفش مجلسی، کفش چرم، کفش اسپرت با کیف‌های متنوع و دلخواه را می‌توانید در بازار خرید نارمک با قیمت مناسب بیابید. هفت حوض در شرق تهران واقع شده است و جهت دسترسی به آن با مترو، می‌توانید در ایستگاه مترو سرسبز پیاده شوید.

4-بازار کیف و کفش بهارستان

بازار بزرگ بهارستان تهران کجاست

میدان بهارستان یکی از متنوع‌ترین مراکز خرید انواع کفش و کیف در تهران است، در این بازار کفش و کیف‌های متنوع با قیمت‌های بسیار مناسبی وجود دارند، جهت دسترسی به میدان بهارستان با مترو، می‌توانید در ایستگاه مترو بهارستان از مترو خارج شوید.

5-بازار قائم تجریش

بازار قائم تجریش-بازار کیف و کفش تهران

اگر ساکن تهران باشید حتماً خبر دارید که مراکز خرید شمال تهران معمولاً مراکز خریدی لوکس با قیمت‌های نجومی هستند که شاید امکان خرید برای همه در این مراکز وجود نداشته باشد. اگر به دنبال یافتن مراکز خرید با قیمت‌های مناسب در شمال تهران می‌گردید، مرکز خرید قائم پیشنهاد مناسبی است. این مرکز خرید واقع در شمال شهر تهران است که تنوع بالای مدل‌های مختلف کیف و کفش را می‌توانید در آن مشاهده کنید.

انواع کفش و کیف چرم، کفش‌های کالج، کفش مردانه، کفش زنانه، کفش بچه گانه و… را می‌توانید در بازار قائم واقع در شمال شهر تهران با تنوع بالا و قیمت مناسب بیابید. برای دسترسی به بازار قائم تجریش با مترو، می‌توانید در ایستگاه تجریش از مترو پیاده شوید و با کمی پیاده‌روی به این بازار برسید.

6-بازار بزرگ ایران مال

بازار بزرگ ایران مال

کیف و کفش‌های برند در انواع مختلف را می‌توانید در بازار لوکس، ایران مال بیابید. دسترسی به این مرکز که جزو بزرگ‌ترین مراکز خرید در تهران و منطقه به شمار می‌رود، با حمل و نقل شهری دشوار است، مرکز خرید ایران مال در اتوبان خرازی، نرسیده به خروجی دریاچه چیتگر قرار دارد.

7-بازار کیف و کفش میدان منیریه (خرید کیف و کفش اسپرت)

میدان منیریه یکی از بازارهای خرید کفش است که در آن تعدادی از برندهای کفش دنیا قرار دارد، در این بازار می‌توان انواع کفش با کیفیت و تنوع را یافت. برای دسترسی به میدان منیریه می‌توانید از بی آر تی (راه آهن – تجریش) استفاده کنید و یا از طریق خط سه مترو در ایستگاه منیریه پیاده شوید.

8-مرکز خرید میلاد نور

مرکز خرید میلاد نور تهران

مرکز خرید میلاد نور یکی دیگر از بازارهای خرید کیف و کفش در تهران است که در آن می‌توانید انوع کیف و کفش‌های متنوع و با کیفیتی را پیدا کنید. مرکز خرید میلاد نور در تهران، شهرک غرب، بلوار فرحزادی واقع شده، اگر قصد دارید با مترو به مرکز خرید میلاد نور بروید، با استفاده از خط هفت مترو به سمت یادگار امام، در ایستگاه میدان صنعت پیاده شوید و با کمتر از 10 دقیقه پیاده‌روی در بلوار فرحزادی به پاساژ میلاد نور دسترسی پیدا کنید.

9- مراکز خرید تیراژه 1 و 2

مرکز خرید تیراژه- بازار بزرگ کیف و کفش تهران

برای کسانی که خرید را به‌عنوان تفریح و سرگرمی می‌بینند، مرکز خرید تیراژه بهترین انتخاب است. این مرکز خرید دو شعبه مختلف در غرب و شرق تهران دارد. همین عامل باعث شده که تقریباً تمامی ساکنان شهر تهران برای یک‌بار هم که شده از این مراکز خرید کرده باشند.

مرکز خرید تیراژه بیشترین مانور را بر روی پوشاک و کیف و کفش می‌دهد و همین عامل این مرکز خرید را به مرکز اختصاصی خرید کیف و کفش تبدیل کرده است. یکی از دلایل محبوبیت مرکز خرید تیراژه به‌عنوان مرکز خرید تفریحی در شهر تهران وجود شهربازی بزرگ و محبوب سرزمین عجایب در این مرکز خرید است. بنابراین شما می‌توانید پس از خرید کیف و کفش دلخواه خود، سری هم به شهربازی سرزمین عجایب بزنید.

10- بازار امام زاده حسن

بازار کیف و کفش امام زاده حسن

بازار امامزاده حسن، بازاری است که حد فاصل خیابان امین الملک و یافت آباد در منطقه 17 تهران واقع شده است. این بازار به مناسبت وجود مقدس امامزاده‌ای در این بازار به این نام خوانده می‌شود. اگر به دنبال خرید اجناس ایرانی با قیمت مناسب و تخفیف های خوب هستید، امامزاده حسن بازاری است که تمام نیازهای شما را برآورده می‌کند. از پوشاک، کیف و کفش و لوازم آرایشی گرفته تا ساعت، طلا و وسایل برقی در این بازار پیدا می‌کنید.

این بازار نه تنها محبوب تهرانی‌هاست بلکه از نقاط مختلف ایران برای خرید به این مکان مراجعه می‌کنند. اطراف این بازار پاساژهایی نیز وجود دارند که امکاناتی نظیر شهربازی و رستوران و کافه در اختیار مشتریان قرار می‌دهند.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array