به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، تراست ولت (Trust Wallet)، کیف پول غیرامانی و مالتی‌چین ارزهای دیجیتال بایننس، همکاری جدیدی را با با دو شرکت مون‌پی (MoonPay) و رَمپ (Ramp) آغاز کرده است. هدف از این همکاری، ارائه ویژگی جدیدی است که به کاربران این کیف پول اجازه می‌دهد دارایی‌های رمزارزی خود را مستقیماً در این برنامه به ارزهای فیات تبدیل کنند.

با این کار، نیاز به انتقال رمزارزها به یک کیف پول متمرکز برای تبدیل یا نقد شدن به کلی از میان برداشته می‌شود. با استفاده از این قابلیت جدید، کاربران می‌توانند به طور کامل و بدون نیاز به حضور یک واسط دیگر، از طریق کیف پول شخصی خود به بازار ارزهای دیجیتال وارد شده و از آن خارج شوند و کنترل کاملی بر وجوه ارزهای دیجیتال خود داشته باشند.

تبدیل رمزارز به فیات در تراست ولت

اریک چانگ (Eric Chang)، مدیر بخش محصولات تراست ولت، تاکید کرده است که این ویژگی جدید، به طور خاص در مواقعی که بازار آشفته است و پلتفرم‌های ارزهای دیجیتال برای مدیریت وجوه کاربران خود تحت نظارت شدید قرار دارند، برای مشتریان یک موهبت بزرگ محسوب خواهد شد.

همکاری با مون‌پی و رمپ در حالی صورت می‌گیرد که چندین صرافی متمرکز و حتی پلتفرم‌های همتا به همتا یکی‌ پس از دیگری در حال تعطیل شدن هستند. تازه‌ترین مورد از شرکت‌های فعال در بازار رمزارزها است که خبر تعطیلی خود را اعلام کرده است، صرافی محبوب پاکسفول (Paxful) است، یک صرافی جهانی P2P که چالش‌های نظارتی و کمبود کارکنان را دلایل بسته شدن خود عنوان کرده است.

گفتنی است که تراست ولت (Trust Wallet) امکان دسترسی به 65 بلاکچین مختلف را ارائه کرده و از یک پایگاه کاربری 60 میلیونی برخوردار است. علاوه بر قابلیت برداشت‌ رمزارزها با ارز فیات، تراست ولت (Trust Wallet) امکان دسترسی به برنامه‌های غیرمتمرکز (DApps) را نیز فراهم کرده و کاربران را قادر می‌سازد با این برنامه‌ها (DApp‌ها) در هر یک از بلاکچین‌های پشتیبانی‌شده، ارتباط برقرار کنند. از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به امکان خرید، سرمایه‌گذاری، معامله و ذخیره ارزهای دیجیتال مختلف اشاره کرد.

ناگفته نماند که تراست ولت (Trust Wallet) یک کیف پول سرد یا کیف پول سخت افزاری نیست. تا زمانی که برقراری ارتباط با اینترنت امکان‌پذیر باشد، تراست ولت به عنوان یک کیف پول داغ عمل می‌کند و کاربران می‌توانند از طریق یک اتصال امن آنلاین، به آن دسترسی داشته باشند.

در حالی که این ویژگی برای کمک به کاربران در نظر گرفته شده بود، اما برای یکی از بنیانگذاران موتور بازی‌های متاورسی Webaverse که 4 میلیون دلار از این کیف پول از دست داد، یک فاجعه بود.

به طور خلاصه باید گفت مشارکت اخیر تراست ولت با مون‌پی و رمپ یک گام مهم رو به جلو برای کاربران این کیف پول است. این ویژگی جدید، تبدیل رمزارزها به ارز فیات را برای کاربران آسان‌تر می‌کند.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

منبع: blockchain.news

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array