به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، فانتوم (Phantom)، که در اصل یک کیف پول رمزارزی خودامانی در بستر شبکه بلاکچین سولانا است، به تازگی از ادغام توکن‌های شبکه بیت کوین یعنی اوردینالز و BRC-20 در پلتفرم خود خبر داده است. این پیشرفت که روز 20 دسامبر (29 آذر) رسماً تایید شد، نشان‌دهنده یک تغییر قابل توجه در دنیای رمزارزها بود.

تاثیر رو به رشد بیت کوین در فضای دارایی‌های دیجیتال

ادغام توکن‌های مبتنی بر شبکه بلاکچین بیت کوین در کیف پول فانتوم، به دنبال اقدام قبلی این کیف پول مبنی بر پشتیبانی از اتریوم و دارایی‌های مبتنی بر بلاکچین اتریوم صورت گرفته است.

در سال 2023 شاهد بوده‌ایم که به لطف ظهور پروتکل اوردینالز، اکوسیستم بیت کوین رشد قابل توجهی را نسبت به قبل تجربه کرده است. این پروتکل ضرب دارایی‌هایی مشابه با NFTها و توکن‌های مبتنی بر بیت‌کوین را امکان‌پذیر کرده است، که نشان‌دهنده گسترش قابل‌توجهی موارد استفاده از بیت‌کوین و جذابیت آن در جامعه کریپتو است.

کیف پول فانتوم

واکنش اینفلوئنسرهای کریپتو به ادغام بیت کوین در فانتوم

این اعلامیه با واکنش‌های مشتاقانه‌ای از سوی چهره‌های شناخته شده حوزه کریپتو همراه شد. یکی از اینفلوئنسرهای بیت کوین با نام Udi Wertheimer که از بنیانگذاران Taproot Wizards نیز هست، ضمن اشاره به افزایش پذیرش کتیبه‌های بیت کوین در بازارها و صرافی‌های بزرگ هیجان خود از این خبر را ابراز کرد و گفت تجدید حیات بیت کوین در صنعت کریپتو به پتانسیل و دینامیک بالای این شبکه اشاره دارد.

به عقیده تحلیلگران، حرکت اخیر فانتوم چیزی بیش از افزودن یک ارز دیجیتال جدید به این پلتفرم است. این اقدام در حقیقت، چشم‌انداز این کیف پول به عنوان یک پلتفرم جامع و کامل را نشان می‌دهد. کاربران اکنون می‌توانند مجموعه متنوعی از دارایی‌های دیجیتال در بستر شبکه‌های مختلفی همچون سولانا، اتریوم و بیت کوین را در یک مکان واحد مدیریت کنند. این ادغام تجربه کاربری را ساده‌تر کرده و امکان مدیریت یکپارچه ارزهای دیجیتال و دارایی‌های دیجیتال مختلف از جمله NFTها و توکن‌های اوردینالز را فراهم می‌کند.

از سوی دیگر، گنجاندن بیت کوین در کیف پول فانتوم گواهی بر چشم‌انداز در حال تکامل اکوسیستم کریپتو است. این گسترش به معنای پر کردن شکاف بین بیت کوین و فناوری‌های جدیدتر در حوزه بلاکچین می‌باشد. علاوه بر این، این یک پیروزی بزرگ برای فانتوم و کل جامعه رمزارزهای محسوب شده و منعکس کننده ارتباط روزافزون و تطبیق‌پذیری هرچه بیشتر پلتفرم‌های مختلف بلاکچین است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array