به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، بازار معروف توکن‌های غیرمثلی اُپن‌سی (OpenSea) از پلتفرم جدید خود با عنوان OpenSea Pro رونمایی نموده که با هدف پاسخگویی به نیازهای کاربران حرفه‌ای ساخته شده است. خرید پلتفرم تجمیع‌کننده NFT جِم (Gem) توسط اُپن‌سی (OpenSea) که در ماه آوریل 2022 (فروردین 1401) اتفاق افتاد، آن را قادر ساخت پلتفرم جِم (Gem) را برای راه‌اندازی نسخه حرفه‌ای بازار NFTهای خود توسعه داده و اصلاح کند.

اُپن‌سی در توییتر خود نوشت:

«اجازه دهید خودمان را دوباره معرفی کنیم؛ از امروز، نسخه دوم پلتفرم Gem ، بهترین تجمیع‌کننده بازار NFTها، با عنوان OpenSea Pro فعالیت می‌کند! این پلتفرم توسط همان تیم Gem اداره می‌شود که شما آنها را می‌شناسید و دوستشان دارید. با این ادغام می‌توانیم سرویس‌های بیشتری به کاربران خود ارائه دهیم.»

براساس این اعلامیه، OpenSea Pro به دنبال ارائه سطح جدیدی از حق انتخاب و اعمال کنترل برای کلکسیونرهای حرفه‌ای است. این پلتفرم قصد دارد با ارائه مجموعه‌ای از ویژگی‌های بهبودیافته، به کلکسیونرها اجازه ‌دهد به بهترین معاملات ممکن بین 170 بازار موجود و ابزارهای پیچیده‌ای دسترسی پیدا کنند که نیاز آنها به اتوماسیون را برآورده می‌سازد.

OpenSea

علاوه بر این، در نسخه OpenSea Pro ویژگی «سفارشات پیشرفته» معرفی شده است که به کاربران اجازه می‌دهد تا «بیشترین‌ترین نقدینگی را در میان تجمیع‌کننده‌های بازار NFT جابجا کنند» به علاوه اینکه کاربران کنترل بیشتری بر خریدشان خواهند داشت. OpenSea Pro با تلفن‌های همراه سازگار است و برای کار روی این دستگاه‌ها بهینه‌سازی شده است. به همین جهت، کاربران می‌توانند از طریق تلفن‌های همراه خود به سرویس‌های این برنامه دسترسی داشته باشند.

گفته می‌شود کاربران می‌توانند برای یک دوره تبلیغاتی، بدون پرداخت هزینه اضافی و با کارمزد 0% از طریق OpenSea Pro در بازار اُپن‌سی لیست شوند. تیم توسعه‌دهندگان Gem نیز برای قدردانی از پذیرندگان اولیه، همزمان با راه اندازی OpenSea Pro، در قالب یک Gemesis NFT از کاربران خود تشکر ویژه خواهد کرد. کاربران واجد شرایطی که قبل از 31 مارس (11 فروردین) توکن NFT را در Gem خریداری کرده‌اند، می‌توانند تا تاریخ 4 می (14 اردیبهشت) یک Gemesis NFT رایگان دریافت کنند.

لازم به ذکر است که اُپن‌سی سال 2022، پلتفرم جِم (Gem) را به مبلغی نامعلوم خریداری کرد تا تجربه کاربران حرفه‌ای خود را بهبود بخشد. پلتفرم جِم (Gem) معامله‌گران را قادر می‌سازد تا NFTهای خود را در مجموعه‌های مختلف و از چندین بازار در یک تراکنش واحد خریداری کنند و از این راه هزینه‌های گس را کاهش دهند.

در ماه فوریه (بهمن 1401)، بازار اُپن‌سی برای بازگرداندن پایگاه کاربران NFT خود که به بازار رقیب یعنی NFT Blur باخته بود، یک استراتژی تازه اجرا کرد. گفتنی است که پلتفرم Blur به لحاظ حجم معاملات روزانه اتر از اُپن‌سی (OpenSea) پیشی گرفته بود چون کاربران به دنبال یک پلتفرم معاملاتی بودند که به نفع سرمایه گذاری‌های NFT آنها باشد. برای مقابله با این موضوع، اُپن‌سی (OpenSea) سیاست کارمزد 0% را برای جذب دوباره کاربران پیاده کرد.

 

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

مترجم:‌ مرضیه مظاهری

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array