به گزارش ایران دکونومی، دوره آموزشی مدیریت محصول پروداکت رود یک دوره آموزشی با استاندارد جهانی است که در آن سعی شده مدیران محصول را پرورش دهند. شراره عزت‌نژاد، بنیانگذار و مدیرعامل پروداکت رود، در خصوص اهداف رویداد گفت: «هدف ما در پروداکت رود، پر کردن گپ بین صندلی‌های خالی سازمان‌ها و بازار کار افراد جونیور است. اتفاقی که در حوزه محصول رخ داده، این است که متخصصین سینیور این حوزه مهاجرت کردند و شرکت‌ها مخالف استخدام افراد صفر کیلومتر هستند.»

وی اضافه کرد: «مسئولیت مدیر محصول به نحوی نیست که فرد مبتدی، وارد بازار کار شود و بتواند موفق عمل کند. سیستم‌های آموزشی که در این زمینه وجود دارد نیز همه تئوری محور بودند و این در حالیست که حوزه پروداکت با اینکه حوزه مهمی در کسب‌وکار است، اما در هیچ جای دنیا، رشته دانشگاهی ندارد. همچنین تخصصی نیست که با دانش تئوری بتوان به آن وارد شد.

پروداکت رود

به همین دلیل بود که من تصمیم گرفتم بوت کمپ‌های پروداکت رود را برگزار کنم و این تخصص را به صورت عملی و پروژه‌محور به علاقه‌مندان آموزش دهم. با انجام شدن این پروژه‌ها در طی بوت کمپ، دانش و تخصص لازم در اختیار افراد قرار خواهد گرفت.»

عزت‌نژاد همچنین در خصوص اختتامیه و پروژه‌ها توضیح داد: «در این روز، دانش‌پذیران، پروژه‌ها و نتایج کار عملی خود را که در طی دو ماه انجام دادند، ارائه می‌دهند. ما دو حامی داشتیم، سایت شب و دارت، که پروژه‌های محصول در راستای محصولات این دو سایت انجام دادند. نتایج این کار روز اختتامیه توسط تیم‌ها ارائه می‌شود.»

مدیرعامل پروداکت رود، در مورد ارتباط با منابع انسانی جهت استخدام این افراد تشریح کرد: «یکی از کارهایی که نه به عنوان منبع درآمد در پروداکت رود ارائه می‌دهم، همین ارتباط است؛ چرا که به دانش آموختگانم تعهد دارم تا فرصت‌های شغلی را در اختیارشان قرار دهم.»

وی در پایان افزود: «بسیار دلم می‌سوزد که افراد با هزینه‌های سنگین و صرف وقت، دوره‌هایی را شرکت می‌کنند که تنها به دانش نظری می‌پردازد و در نهایت نمی‌توانند استخدام شوند.»

عکس‌ها از: الهام سلامی

کانال یوتیوب ایران دکونومی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array