به گزارش ایران دکونومی، آن‌طور که در گزارش تپسل آمده، «فروشگاه‌های اینترنتی»، «آرایشی بهداشتی» و «مالی (BNPL)» کسب‌وکارهایی هستند که بیشترین سهم تبلیغات دیجیتال را به خود اختصاص داده‌اند. همچنین وب‌سایت‌های مرتبط با بانوان، وب‌سایت‌های ورزشی و خبری بیشترین سهم نمایش تبلیغات دیجیتال را داشته‌اند.

بلک فرایدی تپسل

هزینه بیشتر در بلک فرایدی

این گزارش نشان می‌دهد که تبلیغ‌دهندگان نسبت به روزهای عادی ۲۵ درصد هزینه بیشتری برای پروموت کمپین‌های یلدایی خود انجام داده‌اند. محبوب‌ترین جایگاه‌های تبلیغاتی وب و اپ نیز مربوط به تبلیغات ویدیویی، همسان و بنر است.

براساس داده‌های تپسل، اکثر صاحبان برندها اعلام کرده‌اند که طی این یک هفته، ۵۰ درصد ترافیک بیشتر را نسبت به روزهای عادی تجربه کرده‌اند. همچنین مهم‌ترین عبارات کلیدی تبلیغاتی جستجوشده «بلک فرایدی» و «حراجمعه» بوده است.

بلک فرایدی تپسل

براساس محبوب‌ترین جایگاه‌های تبلیغاتی وب و اپ مربوط به تبلیغات «ویدئویی»، «همسان» و «بنری» بوده است.

بلک فرایدی تپسل

ترافیک تبلیغ‌دهندگان

بر اساس داده‌های تپسل و گفتگو با صاحبان کسب‌وکارها، به صورت میانگین ۵۰درصد ترافیک بیشتری نسبت به روزهای عادی تجربه کرده‌اند.

بلک فرایدی تپسل

تمایل کاربران در بلک فرایدی

جالب است بدانید افزودن واژه «قسطی» کنار کلمات بلک فرایدی یا حراجمعه، نرخ کلیک را تا ۲۷ درصد افزایش داده است. این درحالی است که واژه «ارسال رایگان» تنها دو درصد به بالارفتن نرخ کلیک کمک کرده. این نشان می‌دهد که پرداخت اقساطی همواره از گزینه‌های موردتوجه مردم در خریدهای اینترنتی است.

بلک فرایدی تپسل

بیشترین نمایش تبلیغات دیجیتال مربوط به کاپشن، کفش، طلا و جواهر است، درحالی‌که بیشترین کلیک به نیم‌بوت، عطر و پلی‌استیشن مربوط می‌شود.

بلک فرایدی تپسل

کانال یوتیوب ایران دکونومی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array