به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، پس از اینکه پای کریستیانو رونالدو، به پرونده جنجالی صرافی رمزارزی بایننس باز شد، این فوق ستاره مشهور فوتبال برای اجتناب از کشمکش‌های حقوقی و حضور در دادگاه احتمالاً با پرداخت مبلغ هنگفتی جریمه در دادگاه موافقت خواهد کرد.

جما فلیت وود (Jemma Fleetwood) وکیل کارکشته در حوزه ارزهای دیجیتال، روز 30 نوامبر (9 آذر) گفت ممکن است رونالدو برای جلوگیری از محاکمه عمومی در ایالات متحده به خاطر همکاری چند ساله با صرافی بایننس در زمینه معرفی مجموعه توکن‌های غیرمثلی (NFT) او، به یک توافق 750 هزار دلاری تن بدهد.

به گفته فلیت وود، این چهره محبوب فوتبالی “احتمالاً در مورد مسائلی مثل اینکه آیا این ادعا وجاهت قانونی دارد یا خیر، پروسه دفاع از او به چه شکل خواهد بود و اینکه آیا باید پیشنهادی برای حل و فصل پرونده ارائه دهد یا خیر” با مشاوران حقوقی خود بحث خواهد کرد. به عقیده وی رسیدن به این توافق با توجه به مبلغ پیشنهادی در مراحل نخست احتمالاً دشوار خواهد بود و رسیدن به مرحله محاکمه عمومی را امکان‌پذیر می‌کند.

کریستیانو رونالدو

او در ادامه صحبت‌های خود به موارد مشابهی مانند پرونده اسطوره بوکس، فلوید می‌ودر (Floyd Mayweather) و دی‌جی خالد (DJ Khaled)، تهیه‌کننده موسیقی و درگیری حقوقی آنها که به‌خاطر عدم افشای دریافت مبلغی در ازای تبلیغ عرضه اولیه سکه (ICO) مجبور شدند با جریمه 750 هزار دلاری توافق کنند، اشاره کرد.

او توضیح داد: « ممکن است رونالدو هم به همین شکل تلاش کند تا دعاوی مطرح شده علیه خود را حل و فصل کند تا از محاکمه عمومی، تشدید هزینه‌های حقوقی و زمان قابل توجهی که برای آماده سازی پرونده‌های دادگاه صرف می‌شود، جلوگیری کند.»

لازم به یادآوری است که رونالدو اخیراً با یک دعوای دسته جمعی 1 میلیارد دلاری در ایالات متحده مواجه شده است که به دلیل «تبلیغ، کمک و یا مشارکت فعال در عرضه و فروش اوراق بهادار ثبت نشده» در هماهنگی با پلتفرم معاملات رمزارزی بایننس اتهاماتی را بر او وارد کردند.

در واقع، همکاری بین رونالدو و بایننس از سال 2022 همزمان با راه‌اندازی مجموعه NFTهای او آغاز شد. گفتنی است که ارزان‌ترین قطعه این مجموعه در آن زمان 77 دلار قیمت داشت. این دادخواست ادعا می‌کند که این بازیکن مشهور فوتبال از فروش اوراق بهادار رمزارزی ثبت نشده بایننس آگاه بوده یا باید در این خصوص اطلاعات کافی را از طریق مشاوران حقوقی خود کسب می‌کرد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: finbold

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array