به گزارش ایران دکونومی، باغستانی مدیر عامل شرکت سپرده گذاری مرکزی درباره مسیر دریافت سود سهام عدالت گفت: طبق سال های گذشته این سوداز طریق شماره حساب مشمولان برای آن ها واریز می‌شود .

و دو مسیر برای دسترسی به این شماره حساب وجود دارد، که یکی از طریق سامانه سجام و دیگری از طریق سایت سهام عدالت است، اما راحت‌ترین و بهترین مسیر سجامی شدن است تا افراد بتوانند سایر خدمات دیگر را هم دریافت کنند.

 اگر سهامداری سود سال های گذشته را دریافت نکرده باشد باید چه کاری انجام بدهد؟

 به امید خدا اگر شرکت‌هایی که سود خود را واریز نکرده‌اند بتوانند به تعهدات خود عمل کنند، در صورتی که سهامداری سود سنوات گذشته را دریافت نکرده باشد می‌تواند با سجامی شدن علاوه بر دریافت سود در انتهای آذر سود سنوات گذشته را هم دریافت کند.

و فرصت مناسبی برای واریز سود سهام عدالت جامعه جدید یعنی افرادی که تازه شماره حساب اعلام کرده اند و در سامانه سجام ثبت نام کردند فراهم می‌شود.

امسال سود سهام عدالت به صورت متمرکز توسط شرکت سرمایه‌گذاری مرکزی و در دو مرحله پرداخت خواهد شد؛ و بخش اول پرداخت سود سهام عدالت در آذر ماه و بخش دوم آن تا پایان سال است.

سود سهام عدالت چقدر است؟

سود سهام عدالت برای افرادی که سهام ۵۰۰ هزار تومانی دارند حدودا مبلغ ۶۰۰ هزار تومان است و افرادی که دارای سهام یک‌ میلیون‌ تومانی هستند حدودا مبلغ ۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خواهد بود.

سجام سامانه‌ای است که اطلاعات سرمایه‌گذاران در آن به منظور ایجاد یکپارچگی و ارائه خدمات بهتر و سریع‌تر به آنها ایجاد شده است.

فرآیند ثبت نام در سامانه سجام

ورود به سامانه سجام به نشانی sejam.ir

انتخاب قسمت «ثبت نام در سجام»

ثبت شماره تلفن همراه و دریافت کد تایید ورود به سامانه سجام (شماره همراه باید حتما به اسم متقاضی باشد)

تکمیل فرم اطلاعات شخصی

ثبت اطلاعات بانکی (حساب بانکی باید حتما به اسم متقاضی باشد)

احراز هویت غیر حضوری

دریافت کد بورسی غیر حضوری به صورت پیامک

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array