به گزارش ایران دکونومی، در رویداد تهران تک سامیت بزرگان حوزه مد و لباس، طراحی و تبلیغات و بازاریابی کشور حضور داشتند و طی دو روز، برنامه‌هایی همانند ورکشاپ، نشست‌های خبری تخصصی و نمایشگاه با محوریت فشن و تکنولوژی برگزار شد.

در نشست خبری این رویداد، مهدی معصومی، دبیر رویداد سالانه تکنولوژی و کسب‌وکارها «تهران تک سامیت» توضیح داد: «تهران تک سامیت می‌خواهد نقطه اتصال صنعت، تکنولوژی و کسب و کارها باشد. این روزها هوش مصنوعی در جهان و ایران ترند شده است و یکی از کارهایی که در تهران سامیت به آن خواهیم پرداخت نقش هوش مصنوعی در صنعت فشن است.»

آثار NFT به تهران تک سامیت می‌آید

معصومی ادامه داد: «یکی از بخش‌های مهمی که در این رویداد به آن می‌پردازیم این است که آرتیست‌ها و هنرمندان می‌توانند آثار NFT خود را برای ما ارسال کنند. بخش گفت‌وگو برای اشتراک تجربه‌ها و ورک‌‌شاپ‌ها هم بخشی از رویداد تهران تک سامیت هستند.»

به گفته وی رقابت استارتاپ‌ها و بیان ایده‌‌ها برای جلب نظر سرمایه‌گذاران نیز از سرفصل‌های این رویداد هستند و مجموعه‌های نوبیتکس، مدیران خودرو، چرم مشهد، گروه برندهای درسا از حامیان اصلی این رویداد به شمار می‌روند.

معصومی همچنین هدف این رویداد را ایجاد ارتباط و تعامل میان تکنولوژی‌های صنعت مد و کسب و کارها برای تکمیل پازل چرخه تولید عنوان کرد.

تهران تک سامیت

بین صنعت و دانشگاه تعامل برقرار می‌شود

هانی هردانیان مدیر بازاریابی مدیران خودرو (MVM) در ادامه نشست به نقش فناوری‌ها در صنایع خودرویی و صنعت فشن پرداخت و گفت: «صنعت از دل دانشگاه متولد می‌شود، به همین دلیل به دنبال تعامل با دانشگاه‌ها هستیم. در صنعت خودرو نگاه کوتاه مدت است، ما در ۲۰ سال گذشته یک افق دید داشتیم: چطور می‌توانیم محصولاتمان را بهبود بخشیم؟»

وی اضافه کرد: «دیگر صنایع اجزای تفکیک شده از هم نیستند و حالا صنعت خودروسازی از فشن و فناوری جدا نیست‌. اصلاً دیگر تفکیک در صنایع با حضور فناوری‌ها ممکن نیست. ما معتقدیم صنعت خودرو فارغ از طراحی و تکنولوژی نیست و ارتباط با دانشگاه‌ها نیز به خودی خود می‌تواند در راهگشایی برای مسیر ما موثر باشد.»

محمودرضا چمنی نماینده گروه برندهای درسا نیز توضیح داد: «درسا برندی ایرانی است که تلاش کرده با نگاهی فرامرزی و بین‌المللی محصولات خود را تولید کند. صنعت فشن دیر در کشور ما شناخته شد اما، ساید دیجیتال یک فرصت برای دیجیتال فشن است و فناوری ابزارهایی را به کسب و کارها معرفی می‌کند که اتفاقات تازه‌ای را در مسیر تولیدشان ممکن کند.»

کانال یوتیوب ایران‌دکونومی

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array