به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، گروه امور مالی غیرمتمرکز آوی (Aave) همزمان با گسترش پایگاه کاربران خود در سراسر اکوسیستم Web3 ، به آوارا (Avara ) تغییر نام داده است.

استانی کولچوف (Stani Kulechov)، بنیانگذار و مدیر عامل آوارا (آوی سابق)، به کوین تلگراف گفت افزایش تعداد پیشنهادات این شرکت، از جمله پروتکل نقدینگی Aave، استیبل کوین GHO، پروتکل لنز و سونار، به یک برند جامع با جذابیت گسترده‌تر در فضای Web3 نیاز داشت:

«ما به نوآوری در حوزه دیفای و ساخت ابزارهای مناسب برای توسعه دهندگان ادامه خواهیم داد و در عین حال محصولات جدید و جذابی ایجاد می‌کنیم که فعالان جریان اصلی را به سمت خود جذب می‌کند.”

کولچوف افزود که این صنعت بر ایجاد زیرساخت‌ها متمرکز شده است تا امکان توسعه محصولاتی را فراهم کند که برای کاربران بیشتری جذاب باشد. این تغییر نام تجاری سرآغاز «عصر جدیدی» است که در آن فناوری بلاکچین «در دسترس‌تر، قابل استفاده‌تر و سرگرم‌کننده‌تر» می‌شود.

آوی

ریشه کلمه آوارا

بنیانگذار آوارا معتقد است هویت جدید شرکت از کلمه فنلاندی “آوارا” الهام گرفته شده است که دارای تعاریف متعددی از جمله “گسترده”، “باز”، “جادار” و “دربرگیرنده” بوده و کاربرد محاوره‌ای آن به معنای «بیشتر از آنچه می‌بینید» است.

وی همچنین خاطرنشان کرد که پروتکل نقدینگی آوی (Aave) با همان نام تجاری از طریق آوی لبز به فعالیت خود ادامه خواهد داد و تمرکز خود را بر مشارکت در نوآوری‌های تکنولوژیکی در فضای دیفای معطوف می‌کند.

شایان ذکر است که این تغییر نام تجاری همزمان با خرید Los Feliz Engineering (LFE) و کیف پول خودامانی اتریوم آن یعنی Family Wallet اتفاق افتاده است. این قرارداد استراتژیک به این معنی است که مجموعه محصولات آوارا اکنون شامل یک کیف پول رمزارزی است که امکان ارسال، دریافت، مبادله و نگهداری ارزهای دیجیتال را برای کاربران فراهم می‌کند.

این خرید، کتابخانه توسعه‌دهنده ConnectKit را نیز شامل می‌شود که توسط کیف پول Family Wallet برای تسهیل اتصال بین سرویس کیف پول و برنامه‌های غیرمتمرکز ساخته شده است. تیم توسعه دهنده LFE، از جمله مدیر عامل و بنیانگذار آن، بنجی تیلور (Benji Taylor) نیز به آوارا خواهند پیوست. قرار است تیلور به عنوان معاون ارشد محصول و طراحی این شرکت به فعالیت خود ادامه دهد.

آوارا امیدوار است از تجربه LFE در ساخت اپلیکیشن پیام رسانی Honk برای ادامه توسعه پروتکل لنز استفاده کند. به گزارش کوین تلگراف، هدف بعدی این اقدام ایجاد یک لایه اجتماعی گسترده‌تر برای اکوسیستم Web3 است که کاربران را در یک محیط شبکه اجتماعی غیرمتمرکز به هم متصل کرده و ابزارهای توسعه دهنده را برای ایجاد برنامه‌ها و جوامع مختلف فراهم می‌سازد.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array