به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، یونی سوآپ لبز (Uniswap Labs) یک برنامه کیف پول موبایلی با قابلیت سوآپ داخلی را در فروشگاه Google Play برای دستگاه‌های اندرویدی به صورت عمومی منتشر کرده است.

کالیل کاپوزو (Callil Capuozzo)، معاون طراحی یونی سوآپ لبز به کوین تلگراف گفت، این برنامه جدید به کاربران اجازه می‌دهد از طریق این صرافی غیرمتمرکز (DEX) از داخل برنامه، سوآپ مورد نظر خود را انجام دهند و برای این کار به وجود یک افزونه مرورگر وب جداگانه نیاز نخواهند داشت.

بعد از انتشار نسخه iOS این کیف پول در ماه آوریل، نسخه بتای بسته آن روز 12 اکتبر (21 آبان) منتشر شد. پیش از این اعلام کرده بودیم که نسخه اندرویدی این برنامه در گوگل پلی برای کاربران منتخب عرضه شده است. اکنون این اولین باری است که نسخه اندرویدی این کیف پول در دسترس عموم قرار می‌گیرد.

نسخه دموی اپلیکیشن موبایلی یونی سوآپ؛ منبع: Uniswap Labs
نسخه دموی اپلیکیشن موبایلی یونی سوآپ؛ منبع: Uniswap Labs

یونی سوآپ در حال حاضر بیش از 3 میلیارد دلار ارز دیجیتال قفل شده در قراردادهای خود دارد. این صرافی غیرمتمرکز (DEX) توسط شرکت بزرگ یونی سوآپ لبز توسعه یافته است و توسط سازمان غیرمتمرکز خودگردان یونی سوآپ (UniswapDAO) اداره می‌شود.

ویژگی‌های جدید نسخه بتای کیف پول اندرویدی یونی سوآپ

کاپوزو گفت پس از دریافت بازخورد کاربران، تیم توسعه‌دهندگان مکان نمایش آدرس کیف پول برنامه را تغییر داد. اکنون کپی و چسباندن آدرس به طور بالقوه برای کاربران آسان‌تر شده است. وی افزود یونی سوآپ پشتیبانی از زبان‌های جدیدی را نیز به برنامه اضافه کرده است و اکنون زبان‌های انگلیسی، اسپانیایی، ژاپنی، پرتغالی، فرانسوی و چینی (سنتی و ساده) در این برنامه پشتیبانی می‌شوند. به‌علاوه، تنظیماتی به این کیف پول اضافه شده است که به کاربران اجازه می‌دهد ارزش ارزهای رمزپایه خود را برحسب واحد پول محلی خود مشاهده کنند.

کاپوزو در ادامه تاکید کرد که «برنامه اندرویدی یونی‌سوآپ یکی از مواردی است که با درخواست زیاد کاربران از تیم توسعه دهندگان، ساخته شده است و ما انتظار داریم این محصول با استقبال بسیار گسترده‌ای مواجه شود.»

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: cointelegraph

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array