به گزارش ایران دکونومی، دیجی پون اولین پلتفرم جامع خرید و فروش و دسترسی به کد تخفیف‌های شخصی است. در این پلتفرم، هرگاه فردی کد تخفیفی داشته باشد که مایل به استفاده از آن نیست، می‌تواند آن را در کمترین زمان و با مناسب‌ترین قیمت ممکن به فروش بگذارد و هر لحظه که افراد تصمیم به خرید محصول یا دریافت خدمتی داشته باشند می‌توانند در دیجی پون کد تخفیفی برای آن بیابند و آن را خریداری کنند.

سیاوش محسنیان، بنیانگذار این پلتفرم، به خبرنگار ایران دکونومی گفت: «ایده این پلتفرم از جایی شکل گرفت که وقتی در حال کار کردن روی استارتاپ دیگری بودم، این نیاز را دیدم که افراد به فضایی برای خرید و فروش برخی چیزها نیاز دارند. بعد به این فکر کردم که خرید و فروش کدهای تخفیف می‌تواند بسیار جذاب باشد، همان روز دامنه دیجی پون را ثبت کردم. دیجی پون مخفف «دیجیتال کوپن» است.»

وی اضافه کرد: «هدف این پلتفرم این است که افراد بتوانند اعتباری که از کسب‌وکاری دارند را نقد کنند. اما نکته‌ای که وجود دارد این است که در حال حاضر دیجی پون تنها می‌تواند به کسب‌وکارهایی که به عنوان پارتنر با ما کار می‌کنند خدمات ارائه دهد. برخی از افراد تصور می‌کنند پیامک‌هایی که از اسنپ و دیجی کالا و… دریافت می‌کنند را می‌توانند نقد کنند در حالیکه این امکان در دیجی پون وجود ندارد.»

محسنیان دلیل عدم ارائه این سرویس را، اعتبارسنجی‌ای نام برد که از کلاهبرداری جلوگیری می‌کند. این کار باعث جلب اعتماد کاربران خواهد شد.

به گفته بنیانگذار دیجی پون، این پلتفرم با سرمایه شخصی بنیانگذاران (سیاوش محسنیان و تینا آمری) و حمایت کسب‌وکارهایی که به صورت پارتنر با آن‌ها همکاری می‌کنند به وجود آمده است.

دیجی پون

کانال یوتیوب ایران دکونومی را سابسکرایب کنید.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array