به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی، به تازگی همگام با کل بازار کریپتو، دوج کوین (DOGE)، بزرگترین میم کوین جهان نیز حرکات خوبی از خود نشان داده است، به طوریکه قیمت این دارایی طی یک هفته گذشته بیش از 10 درصد افزایش یافته است. در زمان انتشار این مطلب، DOGE با قیمت 0.068 دلار با ارزش بازار 9.95 میلیارد دلار به عنوان نهمین ارز دیجیتال بزرگ بازار معامله می‌شود.

بریک‌اوت قریب‌الوقوع دوج کوین

شکل‌گیری کندل هفتگی اخیر حاکی از آن است که دوج کوین (DOGE) کم‌کم از مسیر نزولی چند ساله خود خارج می‌شود. علی مارتینز (Ali Martinez)، تحلیلگر محبوب رمزارزها در این باره اظهار داشته است که دوج کوین با خروج از یک مثلث نزولی چند ساله در نمودار هفتگی، شاخص‌های مثبتی را به تصویر می‌کشد. چشم‌انداز صعودی DOGE با تأیید سیگنال خرید اندیکاتور TD Sequential در این بازه زمانی بیشتر تقویت می‌شود.

نمودار هفتگی دوج کوین. منبع: Ali Charts
نمودار هفتگی دوج کوین. منبع: Ali Charts

از سوی دیگر، نمودار قیمت دوج کوین نیز به پتانسیل بهبود 20 درصدی از سطوح فعلی اشاره دارد. تشکیل یک الگوی صعودی “کف دوقلو” در نمودار روزانه همسو با جهش گسترده در بازار کریپتو می‌تواند دوج کوین را در رسیدن به این سطح هدف یاری کند.

اگرچه به نظر می‌رسد این روند بهبود به خوبی در جریان است، اما این دارایی پس از رسیدن به مقاومت 0.075 دلار با اندکی عقب‌نشینی مواجه است. اگر دوج کوین بتواند موقعیت خود را بالاتر از سطح حمایت 0.067 دلار حفظ کند، پتانسیل افزایش فشار خریداران برای 20٪ افزایش بیشتر قیمت و رسیدن به خط گردن الگو در محدوده 0.085 دلار تقویت می‌شود.

نمودار روزانه دوج کوین (DOGE)؛ منبع: TradingView
نمودار روزانه دوج کوین (DOGE)؛ منبع: TradingView

حرکات نهنگ‌های دوج کوین (DOGE)

پلتفرم معتبر ردیابی ارزهای دیجیتال و متخصص در پیگیری تراکنش‌های بزرگ Whale Alert، به تازگی از فعال شدن مجدد آدرسی خبر داده است که 5,392,984 واحد DOGE در خود دارد و ارزش آن در حال حاضر به 372,461 دلار می‌رسد. سابقه این کیف پول که تقریباً به مدت 9.8 سال غیرفعال بوده است به سال 2013 برمی‌گردد؛ یعنی زمانی که بیلی مارکوس و جکسون پالمر DOGE را به عنوان یک پروژه جانبی به بازار معرفی کردند. به گزارش Whale Alert این کیف پول اخیراً فعالیت خود را از سر گرفته و 392000 واحد DOGE را به یک آدرس تازه ایجاد شده منتقل کرده است که نشان دهنده توزیع احتمالی دارایی‌های قابل توجه موجود در کیف پول‌های مختلف این نهنگ است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: coingape

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array