به گزارش ایران دکونومی، نخجوانی، شهریورماه امسال، از مدیریت شاتل استعفا داد و حالا قرار است با هلدینگ مکس در سرمایه‌گذاری مشارکت داشته باشد. او در حساب کاربری اینستاگرام خود نوشت: «طی روزهای گذشته قراردادی را برای تأسیس یک شرکت مشترک سرمایه‌گذاری خصوصی یا Private Equity با گروه هلدینگ مکس از اعضای گروه بزرگ ماموت به امضا رساندیم. بدین ترتیب، من به عنوان مدیر عامل و سهام‌دار شرکت جدید، از این پس عمده انرژی و تمرکز خود را بر این کار بسیار جدید در کشور خواهم گذاشت.»

به گفته او، قرار است این شرکت، به خرید و بهبود شرایط مدیریت و عملکرد کسب‌وکارها بپردازد. این اتفاق با بهره‌مندی از سرمایه‌ای‌ که از شرکا یا Limited Partners جذب می‌‌شود و نیز تجربه‌ای‌ که در تیم‌های مدیریت و هیئت مدیره‌ شرکت انباشته شده است، خواهد افتاد.

سرمایه گذاری هلدینگ مکس

مدیرعامل سابق شاتل، پس از ۱۵ سال فعالیت به عنوان مدیرعامل این شرکت، اواخر شهریور امسال شاتل را ترک کرد. شنیده‌ها حاکی از آن است که دلیل استعفای او، به چالش‌های مختلف در سطح سهام‌داران، شرایط نابه‌سامان اقتصادی و به ویژه صنعت ارتباطات ثابت و سیاست‌های حاکمیتی باز می‌گردد.

این اولین استعفای او نبود؛ اولین بار اواخر شهریور ۱۴۰۱ و همزمان با محدودسازی و اختلالات اینترنت اتفاق افتاد. وی برای توصیف این وضعیت از اصطلاح «رسیدن کارد به استخوان» استفاده کرده بود. پس از مخالفت با استعفای او، مجدد در بهمن ماه ۱۴۰۱ درخواست استعفا داد و در پی آن، با انتشار ویدیویی که مخاطبین آن کارمندان شاتل بود، خبر داد که به زودی و تا پایان سال، از سمت مدیرعاملی این شرکت کنار می‌رود.

اما، اینبار و برای بار سوم در شهریورماه، هیئت مدیره شاتل با این استعفا موافقت کرد و حالا نخجوانی به بازار سرمایه‌گذاری ورود خواهد کرد.

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array