به گزارش واحد ترجمه ایران دکونومی و به نقل از «اف ایکس امپایر»، سومین هفته متوالی است که قیمت طلا افزایش می‌یابد. رالی چشمگیر فلز گرانبها از اوج‌های قبلی خود در کانال 2000 عبور کرده و یک حرکت احتمالی به منطقه مقاومت بعدی در محدوده 2024 تا 2036 را آغاز کرده است. به خاطر داشته باشیم که مسائل ژئوپلیتیکی همچنان عامل اصلی نوسانات هستند که البته کاملاً غیرقابل پیش‌بینی است. بازار جهانی طلا نوسانات عظیمی را پیش رو دارد، اندازه موقعیت خود را معقول نگه دارید.

اونس طی تنها پانزده روز نزدیک به 11 درصد افزایش یافته است و اگر بتواند شتاب صعودی خود را حفظ کند، احتمالاً تا هفته آینده به منطقه مقاومت بعدی می‌رسد. با توجه به فیبوناچی اصلاحی 78.6 درصد در سطح 2024 احتمال حرکت به سمت 2036 و بالاتر دور از ذهن نیست.

طلا

بالاترین رکورد قبلی کانال 2031 است که مربوط به آگوست 2020 بوده و در محدوده کنونی قرار دارد. باید منتظر بمانیم و ببینیم؛ اما به نظر می‌رسد در این محدوده به یک توقف یا اصلاح نیاز داشته باشیم، چرا که طلا در حال آماده شدن برای حمله به اوج‌های قبلی است.

پیش‌بینی قیمت طلا؛ 6 آبان 1402

طلا هم در بلندمدت و هم کوتاه مدت صعودی است. الگوهای بلندمدت از فعالیت در کوتاه مدت حمایت می‌کنند و اکنون همسو هستند. در حال حاضر تقاضا در بازارها افزایش یافته است، زیرا خریداران می‌خواهند مطمئن شوند که قبل از رکوردهای جدید وارد بازار شده‌اند. نمودار ماهانه طلا اخیراً به بالاترین حد خود در پنج ماه گذشته رسیده و فلز زرد قرار است ماه را با رکورد صعودی به پایان برساند.

هدف بعدی طلا کجاست؟

اهداف بالاتری وجود دارد؛ البته طلا اهداف بالاتری دارد، فیبوناچی اصلاحی 161.8 درصد در منطقه 2097 دلار قرار دارد و پس از آن فیبوی 200 درصد در کانال 2164 دلار واقع شده است.

سلب مسئولیت: تلاش ایران دکونومی مبتنی بر ارائه محتوای مفید صرفاً جهت افزایش آگاهی مخاطب است و توصیه مالی محسوب نمی‌گردد.

منبع: Fxempire ، Fxempire

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array