به گزارش ایران دکونومی و به گفته مدیرعامل سامانه سلامت دیجیتال بقراط، پرداخت آنلاین در حین نوبت گیری اینترنتی میزان کنسلی زمان را در بین بیماران تا ۷۵ درصد کاهش می‌دهد.

جدیدترین آماری که این پلتفرم منتشر کرده نشان می‌دهد پزشکانی که برای مدیریت مطب از پلتفرم‌های آنلاین استفاده می‌کنند در سال دوم استفاده از این پلتفرم‌ها، رشدی بیش از ۵۰ درصد را به نسبت سال اول استفاده تجربه می‌کنند. 

مهرشاد تیموری، مدیرعامل بقراط اعتقاد دارد که پزشکان در طی استفاده کامل از خدمات سامانه‌های دیجیتال، رشدی بیش از ۵۶درصد را تجربه می‌کنند. او همچنین مزیت‌هایی مثل افزایش تعداد افراد ویزیت شده توسط پزشک به دلیل کم شدن زمان تداخل ویزیت بیماران، دسترسی راحت و سریع به پرونده بیماران به دلیل پایه تکنولوژی و آرشیو پرونده پزشکی را دلیل اصلی این رشد عنوان می‌داند. 

پرداخت آنلاین حق ویزیت

پرداخت آنلاین، نظم و شفافیت دارد

تیموری با تاکید بر کاهش ۷۵درصدی کنسلی نوبت توسط بیماران تشریح کرد: «دسترسی آسان با یک نام و کد ملی به پرونده بیمار، دقت در ثبت اطلاعات، و دسترسی به تاریخچه چند ساله‌ بیمار با چند کلیک، به صورت تفکیک شده و به صورت کاملا مشخص، ضمن راحتی کار پزشک، کار بیماران را نیز راحت کرده و نظم و ترتیب متفاوتی به کلیت کار درمان پزشک و بیمار می‌بخشد. ضمن اینکه مدیریت مالی و گزارش گیری دوره‌ای مالی هم یکی دیگر از مواردی است که به صورت سیستماتیک انجام می‌شود و نیازی به انجام کار سخت و عجیبی توسط پزشک و منشی در این زمینه نیز نیست.»

به نظر می‌رسد بیماران با پرداخت آنلاین حق ویزیت، خود را ملزم به حضور در مطب پزشک می‌دانند و ریسک از دست دادن مبلغ ویزیت را نمی‌پذیرند.

وی افزود: «در دنیایی که روز به روز هوش مصنوعی در زندگی افراد در حال رخنه است کمک گرفتن از هوش مصنوعی ضمن بالا بردن کیفیت کار و بالا بردن علم و دانش می‌تواند آسایشی متفاوت برای زندگی افراد به ارمغان بیاورد. ارتباط گرفتن با دنیای تکنولوژی کم کم و به مرور علاقمندی به این دنیای دیجیتال و استفاده بیشتر از آن را به همراه دارد. »

لینک کوتاه :
اشتراک گذاری : Array